Merhaba kfjcdıdhd. Biliyorum, hep tam öpüşçeklerken - o nası sözcük aq - öpüştürmüyorum ama öpüşçekler.Öpüşmeyedebilirler. Bilmiom.
Öhöm öhm. Evet. Neyse geçelim biz.
sanırım istediğiniz oldu.
___________Yazar anlatım:
İkisi de gülümsüyordu.
A:Milena, şimdi cevap vermeni istiyorum. Beni seviyor musun?
M:evet, elbette. Senden hoşlanıyor gibiyim. Ama aşık da gibiyim.
A:hangisi?
Milena nefes verdi ve 1-2 saniye düşündü. Ardından konuştu.
M:evet. Aşığım sana. Bildiğin ilk görüşte değil de gecikmeli geldi gibi. Pingli şekilde. Eve geldiğimizde fark ettim. Peki ya sen? Beni seviyor musun?
A:Sana aşığım ben Milena. Uzun zamandır hem de.
M:ohh. Tamam.
İkisimin arasında sessizlik olmuştu.
Milena hala Aidanın üstünde iken, Aidanın konuşmaya çalışması pek de kolay olmuyordu.
A:eee Milena?
M:eee Aidan?
A :Milena, şimdi ne olacak?
M:ne olmasını isterdin?
A:seninle evli mutlu çocukl-
M:kardeş, dudağında birşey kalmış.
Milena bu cümleden sonra sevdiği çocuğun dudağına kendi dudağını değdirmişti.
Aidan hem öpücüğün verdiği hisle hem de kızın söylediği şey ile gülmüş, ve ilk şey - öpücük - ile de gözünü kapatmıştı.
İkisi de sadece dudaklarını birbirine değdiriyordu. Aidan aniden çekildi.
A :bu şey bana fazla geldi. Bir saniye.
Kız güldü. Ellerini belindeki ellerden kurtulmak için kullandı ardından - kurtulunca - ayağa kalkıp mutfağa gitti.
Oğlan öpücüğün etkisinden çıktığında kızın nereye gitmiş olabileceğini düşündü. En mantıklısı mutfaktı.
Kalkıp mutfağa gitti. Kızı su içerken gördü.
Gülümseyip yanına gitti.
- amq yazdığım herşey gitti ya. bi dakika ağlıyom şuan-
Kızı korkutmak için sinsice yaklaştı ve kıza dokunurken konuştu.
A:Böö
Kız sakince arkasını döndü ve kahkaha atmaya başladı. Oğlan ise olayı - kızı korkutamadığını - anlayınca yalancıktan kollarını birleştirdi, dudağını büzdü ve arkasını döndü. Kız tekrardan gülüp oğlanın karşısına geçti, oğlan yine başka tarafa bakmaya başladı. Oğlanın bu çocuksu hallerini seviyordu. Oyunu bozmamak için sordu oğlana.
M:beni affetmen için ne yapabilirim?
Oğlan yanağını gösterdi ve tekrar aynı pozisyona döndü. Kız gülümseyip oğlanın dibine girdi ve ardından parmak ucuna çıktı. Oğlanı tam öpecekken oğlanın kafasını çevirmesi ile kız, oğlanın dudağını öpmüş oldu.
Oğlanın beklediğinin aksine kız oğlanın yanaklarından tutup kendine çekti. Oğlanın gözleri büyüdü.
Oğlan sonunda şoktan çıktığında kızın belinden tuttu ve gözlerini kapadı, kızın gözleri çoktan kapanmıştı.
Bir süre öpüştükten sonra nefessiz kaldıkları için ayrıldılar. İlk gözünü açan kız olmuştu, oğlana baktığında gözleri kapalı bir biçimde hafiften gülümsediğini gördü. Kız onun dudağına küçük bir öpücük kondurup ona seslendi.
M:Aidan?
Oğlan sonunda gözlerini açtığında kızın gözlerine baktı. Kızın gözlerinden mutluluk akıyordu, oğlanın da kızdan farkı yoktu.
A:efendim?
Milena kızgınca bakınca oğlan gülümsedi.
A:tamam tamam. Şimdi ne yapalım?
Kız hiçbirşey demeden oğlanın elinden tutup nazikçe içeriye götürdü, ardından ise yatak odasına.
A:demek beni yatağa atıyorsun?
M.evet öyle yapıyorum. Neyse, beraber yatalım. Olur mu?
A:seni nasıl reddedebilirim ki?
İkisi beraber yatağa yattı oğlan kızın göğsüne yattı ve hayalini kurduğu kalp atışlarıyla mayışmaya başladı.
Kız oğlanın saçlarını okşamaya başlayınca oğlan kedi gibi mırıldanmaya başladı ve kafasını kıza sürttü. Kız oğlanın tam bir kediye benzediğini düşündü ve gülümsedi.
Oğlan çok geçmeden uyuduğunda kız ellerini oğlanın saçlarından çekmemişti.
Çok geçmeden kız da uykuya daldı.
Bu huzurun bozulmaması ve iyi bir hayatı yaşamayı ikisi de hak ediyordu fakat, iyi bir hayatları olacak mıydı?
----------------------------------------
sonunda öpüştüleerrrrr
bu arada tabletimin klavyesi var bilgisayar gibi birşey ordan yazıyorum çünkü telefonun klavyesi bozuldu. yazdıktan sonra telefondan kontrol ediyorum ama gözümden kaçan şeyler olabilir. şimdiden özür dilerim.
neyse
bayssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aidan Gallagher~ Yeşil Gözler
FanfictionAçıklama👍 Bu hikayedeki - bazı şeyler hariç - herşey hayal ürünüdür. Gerekli yerlerde bilgilendirme yapılacaktır. Çok resmi oldu lan dlchdlxı. Neyse.