Gece

20 0 0
                                    

Dünyada var olan şey aşk mıydı ? yoksa biz aptal insanların iradesizliği ile oluşan doksan saniyelik zevk miydi ?

Hayır değildi. Aslında aşk diye birşey vardı, kader de vardı , tesadüf de. Ama biz insanlar bazen hislerimizi göstermekten çekinir saçma sapan yollara giderdik, ki buda bizim çıkılmaz bir sonun işaretiydi aslında.

Bana kalsa aşk gece gibiydi, birbirinden bağımsız tüm evrenin en karanlık taraflarını parlayan bir yıldızla, gösteriyordu. Ama vakti gelince de yerini güneşe bırakıyordu.

Fedakarlık mıydı bu ?

Hayır değildi.

bazı acılar nasıl tarif edilirdi , bilmiyorum ama bende açtıgı ysrayı hem öpüp hemde acısını çekmek zordu

hızla akıp giden zamanın arasında tek tek saydığım dakikalarda hep senin ismini sayıkladım , akrep yelkovanı kovalarken aklımda olan tek şey kirpiklerin ve yüzündü.

Bende suçluyum belki bilemeyiz ama benim tek suçum seni sevmek değildi yada senin tek suçun beni sevmemen değil . Bana bir aşk verdin. sonrasında geri aldın. işte bu bir suçtu.

ruhum sıkışıyordu kendimi bilemiyordum , yoruldum biliyor musun hemde çok , derin bir çukurdayım sanki uçsuz bucaksız derin bir yerde tek çıkışı senin kollarında tek nefesi senin dudaklarında olmanın hayalinide son kalan nefesimle verdim sana.

bulamadılar beni, toprak attılar üstüme bağırdım buradayım ben diye, görmediler duymadılar.

hissettiğim buydu şimdi daha iyi anlarsın , son canımı son nefesimi bu çukurun içine gömdüm.

hissettiğim neydi bende biliyorum ama bu düşüncelerle boğuluyordum, umursamayan biri olarak birtek seni merkezine aldım zihnim sana kelimelerim aşkıma çalısıyor ama sen farklı yerde baskasının kollarında olmsyı hayal ediyorsun bu bizim farklılığımızdı.

olsun dedim olsun yine var bir değerik var bı geçmiş, ama yok aradan geçen 8 yıl kim bilir ne sakladı içinde hangi gözyaşıyı.

Bana olmayan ama benim senin için olanları.

Dilerim ki mutlu ol sevgilim başka kollarda başka bedenlerde bensiz ve benim ebedi ruhum olmadan başka şehirde mutlu olman dileğiyle.




Bazı insanlar ruhlarında ve kalplerinde olan vicdan ve iyilikten sıyrılıp çektikleri acıların hesabını başkasından çıkarmaya niyet etmişlerdir.
Biz buna ne deriz bilemiyorum , ama bir insanı sevmek demek kessinlikle fiziksel olarak yanında durmak demek değildi ona gerekirse tüm ruhu ile biat etmek yada bildiği tüm iyi şeyleri ona sıralamaktı , hak eden yada etmeyene.

Sevmek ve sevilmek herkesin hakkıdır ama sevmeyi de sevilmeyi de adabı ile yapacaksın , adam gibi sevip arkasında duracaksın ya da siktir olup gidecek herşeyden vazgeçeceksin. Yada sevilmeyi de kalp kırmadan incitmeden belli edeceksin. Kalpleri pis , kirli sözcükleri zehirli bir ok gibi sizi kıran insanlardan uzak durun, açtıkları yara ne kapanır yada o yara izi geçer.

Sen hiçbirşeyden anlamayan adam ya karşımda dur bana biat et yada siktigimin kemik yığınını al ve git , çünkü kırılan şey kemiklerin değil kararmış kalbin olacaktır. Unutma herşeyi çalıştıran o seni yaşatan da o.

O sana nasılsa sende ona öyle davran bilmediğin ve kendini zeki sandığın oyunda piyon tarafından ezilirsin.

aşk neydi ? şaka şaka bunun cevabını aldım artık ama yine de o kadar garip hissettiriyor ki çözemediğim bir çemberde çözemediğim bir yerde hiçliğin ortasında da olsam onunla olmaktan mutluyum aslında.




BUNU BİR podcast gibi düşünün 5 ay boyunca farklı ruh hallerinde yazdığım bir bölüm beni daha iyi anlamanız için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin