Augusztus 25/Gólyatábor 2

258 12 0
                                    

Ma reggel véégre nem ébresztésre keltem. Á de szép az élet ilyenkor. Még nyújtózkodtam mire ránéztem az órámra és még csak 5(!!!) óra volt. Ezt nem hiszem el....🙄. De 1embert lefogadom hogy fenn van. Az az egy ember meg biztosan Cortez. Ő szeret későn feküdni és korán kelni. Ez is jó benne. Gyorsan ráírtam hogy mizu? Erre a válasza: Gyere ki a teraszra! Gyorsan! Na erre már pattantam fel az ágyamban mert ha Cortezről van szó és nem mindig van olyan üzenet hogy Gyorsan gyere ki! Úgyhogy lóhalálában futottam ki. Majd Cortezt láttam meg a teraszon ácsorogni, a telefonjával majd az érkezésemre fel emelte a fejét. Oda szaladtam hozzá majd megöleltem mert hirtelen hogy most mi a baj!
-Szia-mondta és nem folytatta!!!!
-Cortez-ütöttem a vállára- mondd mi a baj!!!
-Nem mondtam hogy baj van-mondta mosolyogva
-Akkor jó?-kérdeztem
-Hát nem is tudom szerintem igen. Nagyon.
-Bökd már ki!-üvöltöttem rá de Cortez nem az a gyors ember a beszédben.
-Hát csak annyi hogy anyukám nemrég írt egy üzenetet hogy 2hónapos terhes- mire kikerekedett a szemem- és hogy nemrég volt az orvosnál és akkor tudta meg. -mondta
-CORTEZ! TE JÓ ÉG!!!-kiabáltam nem is tudom miért de nagyon örültem neki és Zsuzsiéknak hiszen Zsuzsi nagyok fiatal mármint nem annyira de még fiatal. Hiszen ő meg csak 34éves. Hát igen az még fiatal. Mert ő 19!!!évesen szülte Cortezt és aztán 25évesen a Fannit és 31évesen a Gergőt. De hogy most még egy kis tesója lesz Corteznek? Nem is tudja milyen szerencsés. Nálunk én vagyok a legfiatalabb és én is szívesen elfogadnék egy kistesót.
-Te jó egg de jooooo Cortez gratulálok. Megint nagytesó leszel.
-Tudom ennek én is örülök nagyon. -majd újra megöleltem-de Reni.-fordította komolyra- légyszi nem mondd el senkinek mert nem titok de míg anyukám nem akarja mondani senkinek addig én sem akarom.
-Megigerem nem mondom. De ez vááá de jóó!-mondtam- és fiú vagy lány kistesót akarsz?
-Hát ha lehetne választani akkor fiút.
-Miért?-kérdeztem
-Mert nekem itt vagy te már egyben egy kishúg-mondta mire elmosolyodtam-és ott van Fanni is aki most hogy idősödik kezd valahogy gonoszabb lenni. Ne érts félre én nagyon szeretem de néha sok. És Gergő hát őt meg szeretem felöltöztetni meg szeretek vele kocsisat játszani. Szóval inkább fiút de egy lánnyal sem lenne bajom.
-Á már ertem.
-És te?-kerdezte
-Ja én? Nekem elég ha egészséges.
-Na jó hát azt mindenki szeretné Reni! De ha lehetne választani.
-Ja akkor lányt.
-Miért is? Veletek csak a baj van. -mondta Cortez. Mire felröhögtünk.
-Héj!-böktem vállba.-nem is....na jó talán de most képzeld el. Fanniból én leszek vagyis úgy hogy 3 fiú testvére van ami amúgy nagyon jó. Tapasztalatból mondom de talán ő is örülne egy kislánynak nem?
-Jogos de ez már csak részletkérdés.
-Hát az . De ez annyira jóóó
-Tudom.
-Felhívhatom anyukádat?
-Hivjad
-De nemmmm te is gyere és beszélj vele.
-Jó-majd benyomta a Messengert és felhivta a Zsuzsit. Zsuzsi rögtön felvette.
-Cortez! Baj van? Mondjad!! Megsérültél? Mi a baj? Figyelj most van 5óra 9perc és ha 2perc múlva elindulunk akkor 1óra és 43perc múlva ott vagyunk! Ott leszünk 6óra 52percre vagy 7re.
-Anya anya nem! Nincsen semmi baj nyugi!-mondta Cortez
- Biztos?-bújt bele a képernyőbe.
-Biztos.
-Ó hát jó. Szia Reni!-köszönt nekem
-Szia Zsuzsi!
-Anya ugye nem baj hogy elmondtam Reninek?
-Dehogyis baj.-mondta Cortez anyukája
-Gratulálok Zsuzsi.-mondtam Zsuzsinak- és titkon remélem hogy lány lesz.
-Köszönjük és igen én is és apád is Cortez.
-Mi? Apa!-mondta Cortez
-Tessék Corti!-mondta Cortez apukája. Cortinak hívja.
-Te nem fiút akarsz?
-Nem. Miért nekem tetszik az hogy hercegnőket nézünk a TV-ben Fannival. -mondta Cortez apukája mire mindannyian felnevettünk-de nekem mindegy csak egészséges legyen!
-Én is ezt mondtam-szóltam közbe
-Ó szia Reni! Mizu? Nézted a tegnapi meccset?-a kosár meccset.
-Nem mert tegnap filmet nézett az osztály.
-Á ertem. De ne feledd 3nap múlva este 6kor lesz a következő. Akkor atjöhetnétek és akkor nézhetjük együtt. Persze ha a te szüleid is benne vannak és te is drágám-mondta Cortez apukája Zsuzsinak.
-Részemről rendben van de ezt még megbeszélem Ritával.
-Rendben! És megegyszer gratulálok.
-Köszönjük de most menjetek mert már fél 6 van és mi meg szeretnénk aludni-hupssz tényleg-de nektek jó gólyatábort! És Cortez! Vigyázz magadra na és Renire is!
-Oké anyu-mondta Cortez-sziasztok!
-Sziasztok!-mondtam én is.
Majd leraktuk a telefont és én meg őrjöngtem a teraszon hogy ez mennyire de mennyire jóó.
Aztán vissza mentünk a szobáinkba. Lezuhanyoztam, arcot mostam és fogat majd feltettem egy sminket, felöltöztem majd össze fogtam a hajam. Így nézett ki:

Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETELWhere stories live. Discover now