1

2.2K 59 5
                                    

Birbirini seven iki insan neden boşanır? Ya da birbirini sevmeyen iki insan neden evlenir ? İşte bunun cevabı aslında basit . Neden sürekli insanlar bizim hayatımızı yönetmek ister ? Neden bizim kararımızın onlar için hiçbir önemi yoktur ? İşte bu tam bir bencillik. Sadece para için neden bir baba kızının hayatını mahvediyor hemde 2 kere? Veya sadece gururu ve o iğrenç kibri yüzünden neden bir dede torununun hayatını mahvediyor hemde 2 kere ? Yada yanlış oldu onların duyguları neden önemli değil?

İşte tam bu sırada Ferit artık bunlardan sıkılmış ne kadar baş kaldırsa da asla onu dinlemedikleri için yorulmuş. Ve ...

F: Evet . Boşanmak istiyorum

Seyran bunu duyunca içine resmen bir öküz oturmuş. Asla hareket edememiş. Hatta bi ara nefes bile alamamış.

Hakime: Seyran Hanım sizin kararınız?

Seyran Hakimenin dediklerini bile duymuyormuş. Nerdeyse 5 dakikadır herkes Seyran'ın kararını bekliyormuş ama Seyran kolunu bile kıpırdatmıyormuş. Bi ara gözleri önce Kazım'ın öfke dolu öldürücü bakışlarına kaymis. Ama Kazım çok şaşırmış. Çünkü Seyran Kazım'a her baktığında korkarmış. Ama bu sefer Onun gözlerinde korku değil cesaret görmüş. Seyran ardından gözlerini Ferit'e çevirmiş. Ferit gözleri dolu dolu Seyran'a bakıyormuş.

S: B-ben bilmiyorum.

Hakime dahil herkes Seyran'ın bu cevabını garipsemiş.

Hakime:Seyran hanım bize net bir cevap vermelisiniz. Evet ya da Hayır.

S: Ben bilmiyorum çünkü bu karar benim değil. Bugüne kadar hayatımla ilgili bütün kararları babam ve halam verdi. Benim ne hissettiğimi ya da ne istediğimi sormadılar. Nasıl evlenirken bana sorulmadiysa boşanırken
de bana sormamalılar. Bu onların kararı onlara sorulmalı. Çünkü benim kararının hiçbir önemi yok .

Kazım sessizmiş. Çünkü Seyran'ın söylediklerine bir cevabı yokmuş. Bunca yaşattığı şeyden sonra bir de cevap mı verecekti. O sırada Hattuçun kalbi sıkışıyormuş. Çünkü Seyran'ın söylediklerini yutamamis. Seyran'ın haklı olduğunu biliyormuş.

Su: Hala Hala. Baba halam baba!!

K: Hala Hala

Hal: H-hatice

Ve Hattuç'un gözleri kapanır. Resmen o mahkeme odası bir hastaneye dönüşmüş. Feryat çığlıkları, bitmek bilmeyen gözyaşları , pişmanlıklar ve keşkeler...

Hakime boşanmayı 2 hafta sonraya ertelenmiş. Ama kimsenin umrunda değilmiş o an boşanma.Herkes hastaneye gelmiş hattucu ameliyata almışlar.

Her zamanki gibi herkes bir suçlu arıyormuş. Ve çok geçmeden o suçluyu bulmuşlar. Seyran...

K: senin yüzünden oldu. Evet boşanmak istiyorum demek çok mu zordu lan he çok mu zordu ?

Seyran'a bir tokat, ardından bir tane daha ve bir tane daha.

Ne zaman bitecekti bu kızın çektikleri. Hıçbir zaman mı?

F: Kazım papa ağır ol sen ne hakla vurursun Seyran'a

Kazım'ın yakasına yapışmış

Halis: Ferit bırak adam haklı bu kız hiçbir şeyi beceremediği gibi bunu da beceremedi . Bir evet diyemedi!

F: Dede sen ne diyorsun Seyran'ın ne suçu var ?

Seyranı hiçbir şey demedi , diyemedi. Ne atılan tokatlar için gözyaşı döktü. Ne de benim bir suçum yok diyemedi. Gerçi dese de ne fayda . Onu dinlerler miydi ki?

Gülgün: Herkes sakin olabilir mi ? Seyran sen benle gel biraz konuşalım kızım ha ne dersin?
Seyran bir şey demeden Gülgün ile hastanenin bahçesine çıktılar.

G: Seyran kızım ba-

S: Gülgün anne ben konuşmak istemiyorum biraz yalnız kalsam. Kendime gelmem lazım.

G: Tabii kızım sen nasıl istersen.

Diyerek tekrar hastaneye girdi. Seyran orda o bankta öylece 5 dakika yalnız kaldı. Ama kendine gelemedi yine de...

Nasıl gelebilirdi tam tamına 8 ayda zorla evlendirildi, kocasının metresi olduğunu öğrendi, sonra onu sevdi aşık oldu , ama sonra şiddet yüzünden boşanmaya zorlandı, tam bosanicakken halası kalbi sıkıştı. Bu kız daha fazla ne yasiyabilirdi bu yaşında.

Ferit Seyran'ın yanına gelip oturdu. Ama hiçbir şey diyemedi.

F: Seyran ben çok özür dilerim. Sana yaşattığım herşey iç-

S: Ferit lütfen bunları konuşmak istemiyorum. Sadece sana sarılıp ağlamak istiyorum lütfen.

Ferit hafif bir tebessüm sonrası kollarını Seyran'a açtı ve sarıldılar...

Ama bilmedikleri birşey vardı...

O sırada onları 2 kişi izliyordu..

_________________________

Umarım beğenirsiniz biraz dram yazmak istedim.
Elimden geldiğince bölümleri uzun tutmaya çalışıcam.
Ama benden 10 sayfa yazmamı beklemeyin lütfen çok fazla yazamıyorum.
Bu benjm ilk tecrübem.
Sizce Seyfer'i kimler izliyor olabilir ?

Hepinize iyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın
Hepinizi seviyorum 🫂
____________________________

Beginning  and  EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin