Główne postacie
Kenichi- To nawet wysoki japończyk o ciemno brązowych włosach oraz jasno brązowych oczach, ma 21 lat. Jest introwertykiem, mieszka sam i jego "pracą" jest robienie streamów grając w różne gry i przechodząc je. Nienawidzi wychodzić z domu a jeśli już to robi to na zakupy lub imprezy. ma tylko dwóch znajomych, w sumie to znajome które wyciągają go z domu chociaż na te imprezy.
- Pierwsza, Hong to blond włosa koreanka która ma około 160 wzrostu ma ona 20lat, jest lesbijką ale jest singielką, kocha dramy bl i gl i często przychodząc do Kenichiego zmusza go do oglądania ich z nią. Jest bardzo kochana i uczuciowa ,uwielbia się przytulać i rozmawiać z ludźmi. Jest przeciwieństwem Kenichiego i jest ekstrowertykiem.
- Druga, Mei jest tą bardziej rozsądną i najstarszą osobą (24lata). Chodzi z Kenichim i Hong na imprezy po to żeby ich pilnować żeby ani jeden ani drugi nie zrobili nic głupiego i nie wylądowali w szpitalu. Jest ona bardzo wysoka, ma około 178 jest tylko odrobinę niższa on Kenichiego który ma około 180, ma ona długie ciemne włosy które często ma związane w różne ciekawe sposoby. Jest spokojna tylko przed wypiciem alkoholu dlatego też rzadko go pije. Ma narzeczonego Daisuke (rzadko będzie się pojawiał)
Hiroshi- Jest to niebiesko włosy 19latek który kocha imprezować i spotykać się z ludźmi, przyjaźni się z Hong i Mei które poznał na jednej z imprez. Jest on gejem który nie umie znaleźć sobie miłości w Seulu. Ma on ciemne brązowe oczy i 175 wzrostu, jest bardzo uczuciowy i lubi gdy ktoś pokazuje mu swoje uczycie co di jego osoby.
Moje zasady pisania poszczególnych czynności, myśli itd
Myśli- zjadłbym coś...
Czynności- *poszedłem do łazienki*
Rozmowa- - I co z tego?
YOU ARE READING
Ty i ja? Nigdy!
RomanceHistoria dwóch zupełnie różnych od siebie chłopaków którzy najpierw nie chcieli się znać a teraz nie umieją bez siebie żyć<3