Deli Veliaht

15 1 0
                                    

"GIT!"

Liam, titreyen elleriyle kendisine sarılan kadını ittirmeye çalışıyordu. Kendinden çok kadın için endişe ediyor olacak ki vücudu soğuk soğuk terler döküyordu. Kadın karşısındaki yakut gözlerdeki o hüzünlü bakışı rahatlatmak ister gibi baktı.

"Seni seviyorum Liam... Bu yüzden gitmeyeceğim."

...(FLASHBACK)

Nefes nefese bir halde gözlerini açıp etrafa baktı yakut gözleriyle Liam. Rüyası o kadar garip, sinir bozucu ve kafa karıştırıcıydı ki ellerine baktığında tırnaklarını avucunun içine bastırmaktan avucunu kanattığını fark etmesi uzun sürmedi.

Liam, Elini iyileştirip yavaşça ayağa kalktı.

"Saat kaç..." Diye Mırıldanıp yüksek kulenin en üst katında bulunduğu kapıyı açarak etrafa baktı. Muhafızlardan birinin dikkatini çekmiş olacak ki aniden elindeki mızrağı Liam'a doğrulttu.

"ÇEKİ- Oh. Siz miydiniz veliaht..."

Liam karşısındaki adama ciddi bir şekilde bakıyordu.

"Oradan bakınca başkasına mı benziyorum? Uykusuzluktan mı yoksa bunadığın için mi karıştırıyorsun beni?"

Karşısındaki muhafız sertçe yutkunup başını yere eğdi.

"Üzgünüm veliaht, fark edemedim. Affedin lütfen."

Liam derin iç çekip sırtını kapıya yasladığında bir anlığına duraksayıp merdivenleri çıkan muhafızlara odaklandı.

"Sorun ne?"

Karşısına geçen muhafız sol elini göğsüne koyup sağ ayağını sol ayağının arkasına götürüp eğildi.

"Bugün veliahtlıktan efendiliğe geçeceksiniz, hazırlıklara başladık da kendinizi tanıtmanız gerekiyor. Lütfeden sizi efendiliğe terfi edecek ya-"

"Biliyorum herhalde. Sabahın köründe ne işiniz var diye sordum."

Liam'ın karşısındaki muhafız sabırla iç çekip Liam'a baktı.

"Lütfeden erkenden halletmemizi emretti de..."

Liam odasının kapısını açıp üstüne gömleğini geçirdi.

"Gidelim öyleyse.." 

...

Liam Lütfeden'e yakut gözleriyle baktı ve sakin bir ses tonuyla kendini tanıtmaya başladı.

"Liam De Malorte, fiziksel olarak 18, ruhsal olarak 1008 yaşındayım. Annem Lasha De Malorte öldürüldü, Babam Sora De Malorte ise nerede bilmiyorum, muhtemelen ölmüştür."

Son cümleyi sessizce söylemesine rağmen Lütfeden'in duyduğuna adı gibi emindi.

"Liam De Malorte... LoanClaud adlı evreni koruyacağına dair onurun ve gururun üstüne yemin et."

"Onurum ve gururum üstüne son nefesime kadar LoanClaud'u koruyacağıma yemin ederim."

Lütfeden, elindeki uzun ve kalın çubuğu tutup Liam'ın kalbinin olduğu yere doğru götürüp  yavaşça bastırdı.

"Ben Lütfeden ünvanlı Austin, seni resmi olarak LoanClaud'un efendisi ilan ediyorum."

Liam, zorlukla gülümsedi ve yavaşça eğildi.

8723Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin