Mükemmel hayatımın normal günlerinden bir gün

9 1 0
                                    

Ertesi gün olmuştu sanırım artık berke olan hislerim azda olsa azalmıştı artık Berk'le çok konuşmuyoduk hatta çok değil hiç konuşmuyoduk.Alara geldiğinden  beri azda olsa bi diyalog geçiyordu aramızda selamlaşıyorduk ama son iki gündür Berk'in yanından geçerken onun soğuk bakışlarıyla karşı karşıya kalıyorum.
Enes'ten ayrılıcam sevmediğim birisiyle çıkmak çok mantıksız bence bu yüzden ders zili çalar çalmaz Enes'in yanına gittim.
"ENESLE KONUŞMAM"
Işıl= ben ayrılmak istiyorum
Enes=kararlarına saygı duyuyorum ama seni çok seviyorum ayrılmanın sebebi ne ?
Işıl= (ne diyecektim ben seni hiç sevmedim aslında Berki kıskandırmak için oldum mu diyecektim) ( bi süre enese baktım oda bana acıyan mavi gözleriyle bakıyordu gerçekten üzülüyordum ama böyle olması gerekiyor du hiçbirşey  demeden ordan koşarak uzaklaştım)
Ders zili çalınca başımı sıraya koydum ve uyumaya başladım kafam çok dağıldı hayatım alt üst olmuştu herşeyden pişman oluyordum ben böyle birisi değildim noldu bana hepsi o aptal Berk'in yüzünden ama benim gibi bi kız bi erkek için bu kadar üzülemezdi. Biliyordum ama Berki çok seviyordum yapacak birşey yoktu.
Uyandığımda okulda kimse kalmamıştı ve bende çantamı alıp hemen eve gittim. Yarın sabah okula gitmiycektim hatta bi süre gitmeyi düşünmüyorum en azından kafamı toparlayana kadar. 
Okula 1 gün gitmedim 2 gün gitmedim kimse neden gelmiyorsun diye sormuyordu cidden bu kadar mı sevmiyolardı beni
3. Gün akşam saatlerinde bi  bildirim geldi üstünde Berk yazıyordu ve gelen mesaj şuydu
"WHATSAPP KONUŞMASI"
Berk=okula niye gelmiyorsun 3 gündür seni göremiyorum
Işıl=okula gelmemde yüzüme bile bakmıyorsun merak etmene gerek yok
Berk= ışıl sana birşey söylemem gerek
Işıl= ne diyceksin ben seni sevmiyorum hayatımdan çık falan mı
Berk= tam tersi ben seni çok seviyordum ama bu Alara denen kız benim mahalleden bana takıntılı olan kız ve beni tehdit etti ve senden ayrılmak zorunda kaldım ve bi baktım Enes'le çıkmaya başlamışsın inanamadım beni bırakıcağını düşünmüyordum.
(Hiçbirşey demeden mesaja görüldü atıp uyumaya başladım gerçekten bıkmıştım)
Ve okul günü bunca olaydan sonra okula gitmiyceğimi mi düşündünüz tabiki gidicem
Okula gittiğimde ilk işim Berk'in yanına gitmek oldu ve onunla herşeyi konuştum 
Bundan sonra Berk'le sevgili olmıycaktım ama arkadaş kalmaya karar vermiştik en yakın arkadaştık biz artık

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BENİM MÜKEMMEL HAYATIMWhere stories live. Discover now