Soguk bir kis aksamiydi hava kararmisti. Lucifer dagi bugun oldukca sessizdi. Acikcasi bu dagi cok seviyordum cunku burasi sigma dagiydi ismini liderimiz lucifer michaelsondan almisti. Lucifer hep derdi ki bi gun hepiniz fanim olacaksiniz. Onun surusunu devam ettiriyordum.
Ben lucifer sigmalarin sigmasi lucifer. imam ben dogdugumda kulagima sen sigmalarin sigmasi olacaksin diye fisildamis. Yuzyillardir bu topraklardayim etkilemedigim kurt kalmamisti. Beni diger sigmalar cok kiskaniyordu. Ama aptallar anlamiyordu ben gym de got kasi basarken onlar sadece yatiyorlardi.Her gece 00.00 da kurda donusurum tum lucifer dagi bundan etkilenir hatta bazilari uuulamama azarlardi. Kiskanc sigmalar ise donusemedikleri icin kudururlardi. Bi gun hepsi fanim olacak dunya stari oldugumda.
Simdi ise ufak bi isim vardi lucifer dagini dolasarak herkesi azdiracaktim.
Karlarin arasinda ilerlerken tuylerimi silktim. Bugun de cok azgin hissediyordum silkilmistim sanki. Bi an da inme inmis gibi hizla kosmaya basladim.
(kari da siz hayal edin emina goyim)
Uzaktan beyaz bir parilti fark ettim. Merakla agacin arkasina dogru egildim, iste oradaydi. Beyaz tuyleriyle yere uzanmis agzina aldigi kirmizi gul ile beni bekliyordu sanki.
Bayir domuzu gibi olmustum hirslandim ve ona dogru kosmaya basladim. Ayak seslerimden irkildi ve birden yattigi yerden kalkti. Arkasini dondugunde gozlerimiz kesisti. Cok sikici bakiyordu.Ona dogru yaklastim. Cilvelenerek bana bi adim atti. iste simdi yuzlerimizin arasinda mesafe kalmamisti. Nefesini sertce yuzume dogru ufledi iste simdi daha da azmistim. Dayanamayip bi an da hrrrladim. irkilmisti ayni zamanda heyecanlandi da.
Hafifce titredigini hissettim. Kucuk lucifer uyanmisti. Sanirim vurucu hamlemi yapma vakti gelmisti. Kulagina dogru yaklastim, kalbinin tekledigini duydum bana hevesli gozlerle bakmaya baslamisti. (ahmet gaya gozu)
Kulagina dogru iyice egildim ve "porno" diye fisildadim.
🐺
Bana anlamamis gibi dik dik bakmaya basladi. Bende aciklamadim.
Sanirim yarim saattir bakisiyoduk.
En sonunda dayanamamis olacak ki "ne diyon emina goyim" dedi.Kufurunden hoslanmamistim sigma lucifera kimse kufur edemezdi simdi sikmistim belasini. Sertce gozlerinin icine baktim ve "bana kufur edebilecek cesareti kendinde nasil bulabiliyorsun" diye fisildadim.
Ona karsi sert cikistigim icin sinirlenmis gozukuyordu.Sinirden gotunu kasarak "sen kimsin ki yavsak" diye bagirdi.
iste simdi cok sinirlenmistim kurt tuylerim dikelmisti. Gotumden alev cikacagini sandim ama kendimi tuttum. Kurt cenemi kasarak "sana kim oldugumu gostereyim am tursusu" diye hrrladim.
Sertce gozumun icine bakti, gozlerinin rengi kirmizi,oldu tuyleri dikeldi. "noluyo emina goyim azdin mi" dedim fisildayarak.
"kim oldugunu goster bana" dedi.
Geriye dogru cekildim gozlerinin tam icine baktim. "lucifer geldi bebegim" diye fisildadim.
"HRRRRRRRAAAAGHHHHHH HUUUHHH HRRRRAAARRGHGHH WWWOOOOGFFF WWOOOOF AAAAAAUUUUUUUU HHRRRAAAAARRHHHHHG AAAAAAAUUUUUUUUU WWWOOOOGFFF"
Donusum gecirmistim ustumdekileri pacavra gibi kenara attim. Tum lucifer dagi inlemisti. Hirsla tam onunr zipladim. Dislerimi gosterip hrrlayarak "ben lucifer, lucifer michaelson sigmalarin sigmasi. Dunyada sigma diye bi kavram olmasaydi o yine ben olurdum. iste simdi kim oldugumu anladin mi"
Bana anlamaz gozlerle bakiyordu(ahmet gaya). Sinirlenmeye basliyordum. "anladin mi dedim" diye bagirdim.
Bi sik anlamamisti ama bi anda yavsak bir gulus atti bana(ahmet gaya) "ben bu sehire yeni geldim amin feryadi asil sen beni taniyacaksin" dedi.
"o halde tanit kendini yoksa olacaklardan ben sorumlu degilim"
diye fisildadim.Vucudunu dikeltti ve gozlerime bakarak konusmaya basladi. "ben velizar alfalarin alfasi. Alfa olmak benden sorulur sigmayim falan diye seni sikemem saniyorsan cok yaniliyorsun emina bile goyarim"
Ona saskinlikla bakiyordum agzim acik kalmisti ilk defa bana karsi gelen bir alfa ile karsilasmistim. Kendime gelemiyordum gozlerim yarrak gormus gibi acilmisti.
Saskinligimdan faydalanarak ustume dogru kostu. Ben ne oldugunu bile anlayamamistim bi an da kendimi yerde yatarken buldum. Ustume cikti ve kirmizi gozleriyle gozumun icine bakti.
Kulagima egildi ve "porno" diye fisildadi.
Bolum sonu bitch
Eved arkadaslr kurt ficim ilk bolumden sikistirmedim o kadar da degil simdi(zor durdum) nyss boyle iste 10 oya yb gelir diger bolum sikissinler digenler kurt emojisi biraksin.
Hadi ronuar kacar(takip edin emina goyim)
🐺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kurt Sevdim
WerewolfLucifer daginda hizla kosarken onu izliyordum bembeyaz tuyleri agzina aldigi gulle azdirici gozukuyordu. Hirslandim ve uuulayarak ona dogru kostum, beni fark etmisti. Yavasca arkasini dondu boylece gozlerimiz kesisti. Giderek yaklastim iste simdi yu...