Itır Silahtar'dan doğma Mecnun Gökkurt'tan olma Ardil Mecnun Gökkurt. Yada şöyle diyim; babasın kopyası, klonu olan Ardil Mecnun Gökkurt!...
Evet evet bu tam olarak benim ve bu hikaye de benim, bu hikaye babamın ama annemin değil. O yılan kadın zaten benim annem değil! Konuyu pardon ailemi özetlemek gerekirse, şöyle ki;
Kemal Silahtar yani dedem babamla annemin evlenmesine taş koymasıyla başlamış herşey... Annem bana hamileyken çıkan kavgayla, babamla annem evlenmeden önce annem merdivenden düşmüş. Sonra da babama hem eşinin hemde oğlunun öldüğü söylenmiş. Kalleş dedem ona gerçeği demek yerine birde onu suçlamış. Hatta yetmemiş gitmiş kızına "sen benim kızım değilsin, evlatlıksın, gerçek adında Cherly Blue!" demiş... Affedin ama dedem biraz malmış arkadaşlar, neyse biz devam edelim. Sonra annem gidince dedem felç geçirmiş, babamda malesef ki delirip tımarhaneye yatırılmış. Sonrasıysa annem bir anda Almanya'da ondan sorumlu doktor olmuş, tabi o sıralar bunun kafa yerinde de değilmiş. Bu yüzden de babamı tanımamış, babamsa onu tanımış ama kabulde edemezmiş. Sonuçta adam annem öldü diye kafayı yemiş, kabul eder mi hiç? Nasıl etsin ki?
Derken gerçekler bir anda ortaya çıkmış ve zaman babamdan yana işlemeye başlamış. Yani babam gelmiş ve ona kim kötülük yaptıysa hepsini sırayla öldürmüş, tam kendini öldürüp bana gelecekken benim ortaya çıkmamla kurtuldu. Evet babamı ben kurtardım çünkü yakından tanımasam bile onu seviyorum. Hem o güne kadar bende onun gibiydim yani bende onu ölü bildim. Hatta annem - anneannem ikisi bir olup bana onun ölümünü bile anlattı biliyor musunuz? Güya babam benim haberimle sevinçten aşırı içmiş sonra da kaza sonucu ölmüş, inanabiliyor musunuz bana aynen bunlar dendi. Bana Mecnun Gökkurt öldü dendi, bense annemin gidip gelişlerinden şüphe duyup takip ettim. Sonra ne göreyim benim kopyam, karizmatik babam hayatta! Sevinçten ergen kızlar gibi bağırmamak için zor dayandım, neyse bunu siz okumadınız,..
Babanı buldum, sevindim ama onun yanı sıra annemin bir yollu olduğunu da öğrendim. Meğersem o... O resmen babamı aldatırmış hatta kendini satarmış, öğrenince başımdan kaynar su dökülmüş gibi olmuştum. O utanmamış ama ben görür görmez utanmıştım, resmen yerin dibine girmiştim. Ama neyse ki babam onun yerine Asi anneyi tercih etmiş, bu arada Asi üvey annemmiş, şey çaktırmayın bende yeni öğrendim. Bu yüzden de kimdir, necidir, nasıl biridir hiç bilmem çünkü onu tanımıyorum. Ilk defa dün gece gördüm. Evet bugün o günün sabahı, heyecanlıyım ha çünkü ilk defa babamla kahvaltı edeceğim. Durun birde kardeşim varmış, adı Cesur... Çok tatlı serefsiz, daha 5 yaşında, duymasın ama kendisi çok dadlı!
Bu arada ben Ardil... Ardil Mecnun Gökkurt'um! 23 yaşında tarih bölümü, son sınıf öğrencisiyim. Niye tarih derseniz? Ahh şey hem babam bu bölüm mezunuymuş hemde ben biraz Sultan Murat Han delisiyim de... Hatta bir sürü kitaplarım var ama şuan diğer evde, neyse ya babamla almaya gideriz yada ben gidip kendim alırım. Bu arada babam 2.adımın Mecnun olduğunu galiba bilmiyor, niye Mecnun derseniz; sormayın be çünkü bende bilmiyorum... Harbi niye Mecnun? Niye lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Ateş-i
ChickLit₺ - Şeytan diyor; kes boynunu, o vakit görsün alay etmek neymiş! : - Şey ben... ₺- Defol, bu duyduğunu da unut!