7

762 60 27
                                    

Jungkook

Çok gergindim.

YEMİN EDERİM ÇOK GERGİNDİM!

Sabah bebeğimle kalkmış, kahvaltımızı etmiş ve giyinmeye gitmiştik.

Onu güzelce giydirmiştim. Tabii ki de, baksırını giymek istememişti. Ama ben onlara delik açmak için çok uğraştığımı söyleyince hemencecik giymişti.

Daha sonra üzerine, yine benim kıyafetlerimden bir tişört giydirerek aşağıya inmiştim.

Hazırladığım omuz çantam, hafif doluyken Taehyung'uma yer açıyordum...

Şimdi ise Taehyung, çantamda chibi halde oturup kendi halinde ilgilenirken ben, sınıfta ve tam da dersin ortasındaydım.

3 ders olmuştu ve her teneffüs bebeğimi gizlice cebime koyarak sınıftan çıkıyor, biraz da olsa soluklanıp kendine gelebilmesi için tuvalete götürüyordum.

Sonra tekrar chibi oluyor ve cebime girerek sınıfa gidiyorduk.

3. Derste olmamız iyiydi. Çünkü son 1 dersin kalmıştı ve bunun böyle gitmesini ben de isterdim.

Derken çantamdan "k-koo-" diye bir ses duymamla önümdeki aptal çocuk bana dönmüştü.

"O neydi?"

"Ne neydi?"

"Bi ses duydum."

"Ne sesi duydun?"

"Garip bi ses sanki sana seslendi."

"Nasıl bi ses bana seslendi?"

"Sorularıma soruyla cevap vermeyi bırakır mısın?!"

"Hangi sorularına?"

"Aish!"

Sonunda önüne dönebilmişti.

Çantamın ucunu açıp bebeğimi kontrol etmiştim.

Yatıyordu..?

Çantamın dibinde öylece yatıyordu..

"Tae?"

Fısıldamıştım.

Fakat önümdeki çocuk hemen bana dönmüştü.

"Bak! Yine duydum."

"Ne diyorsun hiç anlamıyorum..?"

"Bi ses duyuyorum ve senden geldiğine eminim."

"Ne sesi?"

"HEY SEN! İSMİNİ BİLMEDİĞİM ÇOCUK! ÖNÜNE DÖN!"

Önümdeki aptal hemen önüne döndüğünde, dersin bitmesine 2 dakika kaldığını fark ederek Taehyung'un hava alması için çantayı hafif açık bırakmıştım.

Sonunda ders bittiğinde koşarak sınıftan çıkmış ve tuvaletlere girmiştim.

Kapıyı kilitlediğimde bebeğimi usulca çantamdan çıkartıp avcum içindeki bedeninin okşamaya başladım.

"Güzelim? İyi misin? Hadi aç gözlerini?"

Taehyung bir anda eski haline döndüğünde kollarını direkt boynuma sarmış ve beni öpmeye başlamıştı.

Anın şokundan çıktığımda onu kendimden ayırmıştım.

"Güzelim napıyorsun?"

"K-kookie. Sadece biraz ilgi istemiştim. Kızdın mı bana?"

"Kızdım güzelim. Çok endişelendirdin beni."

"Ö-özür dilerim k-kookie."

Tekrar dudağıma uzandığında onu kendimden uzaklaştırdım.

"Hayır güzelim. Şu an değil. Dersim var ve senin de çantaya girmen gerekiyor. Burada bırakmak isterdim ama gideceğinden endişeleniyorum. Lütfen çantama girer misin?"

"Tamam kookie.. girerim."

"Büzme o güzel dudağını."

İnatla dudağını daha da büzdüğünde, alt dudağını dudaklarım arasına alıp emmiştim.

Taehyung sanki bunu istermiş gibi hemen kollarını boynuma sarmıştı.

Kafasını yana yatırdığında, ciddi anlamda öpüşüyorduk.

Onu kendimden ayırdığımda bana kızarık yanaklarla baktı.

"Tamam mı güzelim?"

"Hm hm!"

Sonunda çantama girebilmişti.

Çantamı omzuma takıp sınıfa geri dönmüştüm.

Ders bittiğinde tek amacım süratle bu sınıftan çıkıp gitmekti.

Arabaya bindiğimde güzelliğim çantamdan çıksın diye beklemiştim.

"Bebeğim kemer."

"Kookie sen takar mısın?"

"Takarım güzelliğim benim"

Üzerine eğildiğim anda yine burnunu boynuma sürtmüş ve daha sonrasında sıcacık dudaklarını boynumun her yerine kondurmaya başlamıştı.

Galiba sabrımla sınanıyordum.

"G-güzelim yapma."

Yapma dememe rağmen inadına beni delirtecek o seyi bilmemesine rağmen yapmaya başlamıştı.

Boynumdaki etimi dudakları arasına alıyor ve şapırtılı seslerle emiyordu.

Jeon Jungkook.

Bu adam şu an delirmenin sınırındaydı.

"G-güz-ah T-Taehyung!"

Tek elini boynumun yan tarafına koymuş ve seslice emmeye devam etmişti.

Sikeyim.

Kim Taehyung'u sikeyim.

"T-taehyung y-yeter."

Ayrılamıyordum. Sanki tek ihtiyacım onun tarafından boynumun izlerle kaplanmasıydı..

Gözüm esmere yakın boynuna kaydığında dudakları arasından kurtulmuş ve bu sefer ben boynunu emmeye başlamıştım.

Kollarını hızla boynuma sarmış ve beni daha çok kendisine bastırmıştı.

İyi değildim.. çünkü dudaklarım arasında inliyordu..

"K-koo-kihm!"

"T-taehyung! Sikeyim seni!"

Kemerini çözmüş ve Taehyung'u kucağıma almıştım.

Koltuğumu biraz daha geriye çektiğimde Taehyung sadece şokla bana bakıyordu.

"Ben şimdi son süratle eve süreceğim güzelim ve sen sadece kucağımda oturup bana sürtüneceksin."

Arabayı çalıştırdığım anda bana sürtünmeye başlamıştı.

Kuyruğu direksiyondaki ellerime çarparken bir yandan ise inleyip duruyordu.

Aynı durumdaydık...

"K-kookie! B-boynunu-"

"Sikeyim em!"

Yüzünü boynuma gömdüğünde bana sürtünmeye devam ediyordu.

Acilen eve gitmeliydik...

ANIME CATBOY (CHIBI) |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin