Egy ősi monda szerint a földön évezredekkel ezelőtt élt egy faj, nevük szerint az emberek akik át akarták venni az irányítást a természet fölött. Rengeteg ősi állatfajt kiirtottak, a természet adta kincseket pedig saját önző céljaik érdekében kihasználták. Állítólag erejük akkora volt hogy saját magukat is megrémisztette. Ennek végül a természet vetett véget. Rémséges csapások mérték a földet mely jelentősen megcsonkította a faj egyedeinek számát. Azonban akik képesek voltak lemondani önző vágyaikról a természet megjutalmazta őket és erővel ruházta fel őket. Utódaik is megváltoztak ugyanis alkalmazkodtak a körülményekhez így születtünk meg mi Narák. Azokat a szerencséseket akik pedig megörökölték az erőt Venomoknak nevezünk. Én magam is egy Venom vagyok és ha most azt gondolnád hű de jó nekem hát tévedsz. 5 évesen jelennek meg az első jegyei a venomságnak és amikor ez kiderül magára kell hagyni. Ezt sosem értettem állítólag azért, hogy megtanuljuk irányítani az erőnket, mivel az őseink is önállóan sajátítottak el. Már 19 éve élek de még nem találkoztam másik Venomal. A legtöbb Nara fél tőlünk. Ezt azért meg tudom érteni. Egyszer annyira feldühítettek hogy csináltam egy vulkánt pedig észre sem vettem. Nagyon megrémültem. Az én képességem, hogy képes vagyok uralni a földet, azonban még mindig nem sajátítottam el ezt a képességet. Nagyon nehéz és veszélyes is. Sokan fajtánkból nomád életmódot folytatnak én nem tartozom közéjük mikor a családom elhagyott ott maradtam és csak vártam hogy vissza jöjjenek. Persze nem jöttek. Már nem is várom őket de ez az otthonom. Itt megvan minden ami kell. Nincsen "házam" ahogy régen az emberek mondták. Ma már ilyen nincs. A legtöbben barlangokban vagy a vízben élnek. Én nem tartozom közéjük.
YOU ARE READING
Az új világ
FantasyAz emberek túl messzire mentek. Szembe szálltak a természettel de természetesen ebben a csatában vereséget szenvedtek. Eltűntek a földről, utódaik pedig új életet kezdtek a természetben amelyhez alkalmazkodniuk is kellett... Ez egy új könyv amin dol...