Hei, everyone !
Bun venit în capitolul dedicat Regulilor și Înscrierilor unui concurs pe cât de vechi și cunoscut, pe atât de inovativ, plin de creație, imaginație și suspans. Acesta este dedicat exclusiv ÎNSCRIERILOR. Așadar, dacă te consideri o persoană suficient de curajoasă și demnă de marele nostru premiu, să știi că ai nimerit exact în locul potrivit. Așa că eu, împreună cu echipa mea de jurați, îți urăm un călduros și primitor bun venit în concursul Cel Mai Bun Scriitor al anului 2023.
* Și acum, iată regulile pentru a te putea înscrie în acest concurs - joculeț inovativ *
1. După cum bine v-am obișnuit, RESPECTUL este cheia oricărui concurs, discuții și / sau introducere a voastră în acest concurs, precum și peste tot pe această pagină. Așadar, dacă ești o persoană respectuoasă, știi să vorbești frumos cu mine, ceilalți jurați, precum și colegii tăi, ești mai mult decât bine venit / ă să ni te alături în cadrul acestui concurs!
2. ÎNSCRIERILE vor rămâne DESCHISE până la un moment dat, nu pentru totdeauna. Această decizie definitivându-se de îndată ce vor sosi concurenții curajoși, determinați și siguri pe câștigarea marele premiu .
3. NU SE ACCEPTĂ SECȚIUNILE Apply Fic și Altele, după cum am specificat deja în descrierea cărții. De asemenea, orice tip de ură va fi pedepsit prin blocarea fără vreo explicație a persoanei respective. În rest, vă puteți înscrie cu orice carte aveți deja în curs de scriere / reeditare pe profil. Verificăm!
4. După cum bine știți din prima ediție a acestui concurs, jurizările vor veni din două părți: noi și publicul, format din prietenii voștri și / sau simpli cititori. Urmând ca Marea Finală a acestei bătălii să vă prezinte ocupanții celor trei poziții în clasament.
6. Premiile pe care ocupanții locurilor 1, 2 și 3 le vor obține; vor fi oferite de îndată ce concursul se va finliza. Să sperăm că asta se va întâmpla până la mijlocul, sau cel târziu 29 decembrie 2024.
6. În funcție de numărul celor înscriși, cursivitatea începerii și menținerii acestui concurs, vom determina și etapele parcurgerii acestuia.
7. Marea Finală, îmi doresc să aibă loc în Decembrie. Acum, după cum am specificat deja, sper să și putem face asta... Oricum ar fi, voi anunța orice schimbare adusă de-a lungul timpului, provocată concursului.
8. Parola va fi nelipsită și de aceasta dată, iar aceasta va fi 24 și se va introduce OBLIGATORIU, oriunde doriți voi în comentariul înscrierii voastre. Nerespectarea acestei reguli va duce iremediabil către neacceptarea în concurs. Deci, vă rog să acordați mare atenție acestui detaliu.
9. Ca un mic ajutor din partea voastră, vă rog să distribuiți acest concurs tuturor cunoscuților, doritori să obțină oricare din cele trei premii.
10. Cartea înscrisă de voi TREBUIE să aibă un număr maxim de 5 capitole (fără cuvânt înainte, prolog, trailer, syonpsys, dedicație) și unul minim de 3 (de asemenea, fără cuvântul înainte, prolog, trailer, synopsys, dedicație)
CITEȘTI
Cel mai Bun Scriitor 2024
Random*NU SE ACCEPTĂ SECȚIUNILE Chicklit, Altele* Mulțumim pentru copertă și premii @DeanneWagnerAuthor Bună, tuturor! Anul 2024 a început cu mare veselie, noi scriitori - sau poate chiar și vechi , începând a-și nota ideile noi pentru povestioa...