7.BÖLÜM

18.8K 962 57
                                    

Okuma sayımız oldukça az ama sağlık olsun yavaş yavaş büyüyeceğiz

İYİ OKUMALAR


FOTOĞRAF

Başımda hissettiğim sızı ile gözlerimi açtım. Elimi kaldırıp ağrının olduğu yeri ovuşturdum.

Sarsılan bedenimle ne olduğunu yeni anladım. Bir arabadaydım. 

Kendi arabam.

En son kaçırılıyordum.

Sürücü koltuğunda oturan kişiye baksamda yüzünü göremedim orta bir hızda otoban yolda ilerliyordu araba, ben arka koltukta uzanıyordum.

Adam belli ki silahlıydı. Arabayı durdurmam lazımdı ancak o şekil kurtulabilirdim.

Aklıma gelen fikirle ani bir hareketle sürücü koltuğuna uzanıp direksiyonu kavradım.

Koltukta oturan adam sanki bu hareketi yapacağımı tahmin etmiş gibi bu atağımı engelledi.

Arabanın dengesi hafif sarsıldığında beni engelleyen kollarla daha da direndim.

"Bırak" direksiyonda ki ellerimi kavramıştı.Sert değildi tutuşu

"Sakin olun"

"Son kez diyorum bırak sen kimsin benim kim olduğumu biliyor musun beni nasıl alıkoyarsın"

"Zümra hanım bir sakin olun anlatacağım her şeyi" söyledikleri umrumda değildi. Arabayı durdurdu yabancı adam, ellerim kapıya uzandı.

Kilitli değildi.

Aynı anda indik arabadan, karşıma dikildi.

Onu süzdüğümde benim iki katım olan iri cüsseli bir adamdı.

Masvavi gözleri vardı.

Saçları yok gibi kısacıktı ama sarışın olduğunu anlayabiliyordum.

Yüzünün sağ tarafını kaplayan bir yara vardı. Bakışlarımı gözlerine çevirdim başı dik bir şekilde elleri havada sadece gözlerime bakıyordu.

"Kimsin sen"

"Sakin olun öncelikle, kriz geçireceksiniz güvendesiniz merak etmeyin"

"Sana kim olduğunu sordum" yeni fark etmiştim. Nefesimin kesildiğini, elim refleks olarak sol göğüsüme kapandı.Öne doğru sendelendiğimde karşımdaki adamın yanıma doğru yaklaştığını farkettim.

Adımlarım geri geri gitti.

"U-uzak dur benden"

"Sakin olun  Zümra hanım ben Özel Kuvvetlerden Teğmen Seyit Şafak sizi korumakla görevlendirildim sakin olun lütfen her şeyi anlatacağım."

Bir süre nefesimin düzene girmesini bekeldim. Kendimi toparladığımda aramızda mesafe bırakarak arabaya doğru ilerledim.Aynı zamanda ne  yaptığını kontrol ediyordum.

DİLZEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin