I.

16 2 0
                                    

Kimberly


Egy fekete combközépig érő ruha volt rajtam karcsú derekamra simult.Egy hosszú duda szó hasított bele a levegőbe.Felkaptam a táskám és kimentem.Beültem a kocsiba valami rossz érzés fogott el de nem foglalkoztam vele.

-Szia-mindenki fel volt már pörögve amiközbe beszáltam már el is indultunk.

-Sziaa-köszönt Sarah a legjobb barátnőm egyetem első évében ismertük meg egymást.Nagyon be volt zsongva.

-Nehogy ki pattanj a székből-mosolyostam el mert már ugrált a székén.

-Oké-mosolyodott el ö is 

Ezek után csendben telt az út a  bulizóhelyig  The Demons-ig ez az egyik leghíresebb bulizóhely New York-ban.Kiszáltunk az autóbol és be surogtunk mivel biztos,hogy nem úsztam volna meg fotósok nélkül.Leültünk a bárbulthoz és egy helyes kiszolgáló srác szolgált ki minket.első körbe vodkát kértünk aztán csak úgy csúsztak le 

2

3

4

5

Aztán már nem is számoltam már keztem érezni, hogy egy kicsit be csicsentettem.

-Gyere táncolni-ordított Sarah a fülembe benne se volt kevés feles.

Én csak bolintottma egyet és már huzott is a tömegbe.Elkezdtük a dalra mozgatni a csípönket.Egy kis idő után Sarah talált már valaki akivel táncolhat.Nem sokára én is t alaáltam valakit aki megfogta a csípőmet és úgy mozogtunk tovább.Amikor már meguntam mefordultam a karjaiban és a nyaka köré fontam karjaim.Egy olyan 28 év körüli fekete hajú gyémánt zöld szemű elég jóképű férfi volt elegáns öltönyben a szemei csak úgy ragyogtak amikor rám nézett.Lenézett ajkaimra és nyelt egyet aztán vadul akkaimra tapadt.Ki kecmeregtünk a szórakozó helyről és egy hotelbe mentünk amit a férfi foglalat.Szerencsére volt lift ezért gyorsan felértünk.Be mentünk a szobába és már neki esett ajkaimnak a férfi aztán már csak arra eszméltem ra hogy az ágyon vagyok a férfi meg rajtam és a nyakamat csokolgatja minden egyes érintése olyan mintha égetné a bőröm.

Be mentünk a szobába és már neki esett ajkaimnak a férfi aztán már csak arra eszméltem ra hogy az ágyon vagyok a férfi meg rajtam és a nyakamat csokolgatja minden egyes érintése olyan mintha égetné a bőröm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Amikor felkeltem nem tudtam hol vagyok de rohadtul fájt a fejem.Ki akartam kelni az ágyból de két  izmos kar nem engedte.Akkor vettem észre,hogy meztelen vagyok kezdtek beugrani a tgnapi dolgok de még mindig nagyon fájt a fejem.Valahogy sikerült ki kászálódnom a férfi kezei közül.Leültem az ágy szélére és elkezdtem öltözni.

-Nem hittem volna, hogy el akarsz szökni virászál-hallotam meg  mély hangot.

-Nem elszököm hanem elmegyek-mondtam hátra se fordulva.

-Szabad lenne tudnom kegyed nevét?-kérdi a férfi  aztán játszani kezdett válamra omló éj fekete hajamal.Valamiéert nagyon feltüzelt ahogy magázódik.

-Miért mondanám el?-feláltam  ki léptem az ajtón

-Ne vigyelek el?-szól utánam a férfi én errre csak elmosolyodom nem tudom miért de oly szivesen elfogadnám azt, hogy elvigyen de nem engedhetek a kisértésnek.

-Ne-válaszoltam hátra se nézve.Beszltam a liftbe és lementem földszintig aztán ki.Amikor kértem meg csapott az a meleg nyári szellő.Hívtam egy taxit egy olyan tíz perc várakozás után meg is érkezett.Beszáltam a tixiba lediktáltam a címemet és elidnultünk.Egész úton csaka férfi járt a fejébe a fekete ahogy arcába hull ahogy ajkai mosolyra húzodnak és kis gödröcskék jelenek meg.Ahogy erre gondolok valamiféle bizsergés fut át testemen még sose éreztem ilyet senki iránt sem nyugalom fogott el karjaiban sose akartam volna onann kimászni.

-Khm-a taxis téritett vissza a jelembe kicsit elkalandoztam

-Bocsánat-kifizettem a taxit.

Ahogy beértem a házamba láttam,hogy nagy felfurdulás van szóval ki takarítottam az addig is elterelte a figyelmem a férfiról.Hirtelen a telefonom csengőhangja hasított bele a levegőbe.Louis ez ált a kijelzőn

-Szia-köszöntem bele a telefonba

-Szia be kéne jönödd egy óra mulva fotózásra ugye nem felejtetted el?-basszus tényleg ma van A fotózás

-De elfelejtettem de mire is mennék nélküled ha nem szólnál nekem-mondtam olyan ártatlan hangon amilyenen csak tudtam.A vonal másik végén csak egy sóhaj volt halható.

-Egy óra ne feledd-mondta aztán letette.

Gyorsan elkészültem felvettem valami kényelmesebb ruhát és hajatmostam.A sminkel nem bajlótam úgyis ők rakják fel.Ez a fotózás azért volt nagy duranás mert az egyik leghíresebb magazinak leszek a főoldalán.Még volt vagy húsz percem de Louis mindig azt mondja legyél mindig hamarabb ott.Beültem az autómba és elvezettem a stúdióba amikor be nyitottam az ajtón meg csapott a légkondi hűs szele.Louis már ott váert rám.

-Gyere-bicentett a fejével, hogy kövesem.

Egy olyan három óra alatt be is fejeztük már dél körül lehetett ezért Louis meghívott ebédelni.

-Na és hogy van a felesége?-kérdeztem mert multkor mondta, hogy nagyoon beteg.

-Egyre jobban és köszöni a csokikat

-Ugyan semmiség 

Még beszélgetünk egy csomót de aztán mennie kellett én is hazamentem be fejezni a takarítást megvacsoráztam már csak egy jó meleg fürdőre és a puha ágyikómra vágytam.Vagy egy óráig áztattam magam bort kortyolgatva csak a férfin jáert az eszem valahogy nem tudtam kiverni a fejemből.Befeküdtem az ágyamba és a férfire gondolva aludtam el.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A titkos hódítóWhere stories live. Discover now