Gözlerim dolu doldu karşımdaki manzarayı izliyorum ne kadar gözlerimi onlardan çekmek istesem çekemiyorum gözlerim bu manzaraya şahit olmak istemese bile hep o tarafa dönüyor gitmek istiyorum gidemiyorum ayaklarim beni buraya cakli kaldı bacaklarım artık taşıyamiyor gibi hissediyorum.
Aşk böyle bı şey mi gerçekten onunla nefes alırsın onunla verirsin demek mi neden o zaman ben nefes alamıyorum neden nefesim daralıyor sanki boğazımı biri sıkıyor gibi hissediyorum.
3 yıldır sevdiğim çocuk şuan karşımda benim en yakın dostum dediğim yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen kızla sarılıyor ben ona sevdiğim çocuğu anlattım her gece onun için göz yaşı dökerken ona içimi döktüm canımdan çok sevdiğim dostum bana ihanet ediyor kim için bı erkek için keşke gözlerim buna şahit olmasaydı.
10 yıldır beraber olduğum kızla ve 3 yıldır sevdiğim çocuk el ele okulu terk ederken ben onların arkalarından sadece izliyorum izlemekten başka ne yapabilirim ki kalp kimi seveceği kimi seçeceği asla belli olmuyor demekki onun kalbi Sevda yi seçti beni neden seçsin ki ben korkak gibi sakladım ondan sevdiğimi.
Demek ben ona anlatırken oda sevdalanmış keşke bana deseydi ben onu seviyorum deseydi inanki aralarından çekilirdim ama o bana demek yerine gitti gözümün önüne el ele göz göze geldiler ya ne yapsa ben bunu asla unutamam umarım mutlu olurlar ne diyim ben onlara.
Otobüs durağında otobüsü beklerken kulaklığımı taktım Bir Pazar Kahvaltısı çalıyor şuan kulağımda her pazar beraber kahvaltı ederdik can dostumla birbirimzde kaldırdık neden yaptın bunu bize biz seninle can dostu degilmiydik ne olursa olsun birbirimize anlatmaya söz vermedik mi.
Otobüs durduğu zaman hiç binmek istemedim o yüzden yavaş yavaş yürümeye başladım kafa mı kaldırdigim zaman yağmur yagmaya başladı sende mi benim için ağlıyorsun gökyüzü agla ne gökyüzü sende ağla kaldırıma oturdum etrafıma baktığım zaman koşuşturan insanlar bı yere yetişmeye çalışır gibiler.
Yağmurun bana vurmadigini hissedince kafama kaldırıp baktığım zaman birinin şemsiye tuttuğunu gördüm yüzüne iyice baktığım zaman aynı okuldan olduğumuzu anladım göz göze geldiğimiz zaman bana acıyor gibi baktı " ne oldu acıyor musun bana" dedim.
İlk başta cevap vermedi sonra " sana acımıyorum sadece değer mi bu kadar kendini yıprattıgın için" dedi.
İlk anlamasamda sonradan ne dediğini çok iyi anladım ama ben onun için bu halde değilim bı erkek için bu hale düşecek biri değilim benim 10 yıldır tanıdigim dostum dediğim insan için bu haldeyim.
"Sen hiç en yakından kazık yedin mi" dedim ilk başta şaşırdı ben böyle sorduğum için tabi şaşırır neden sasirmasin ki kimin en yakın dostu birine kazık atarki benim arkadaşım dediğim insan yaptı hemde bı hiç uğruna yaptı bunu yine gözlerim dolmaya başladı ama kendimi bu sefer toparladım yanımda dikilen cocuga baktığım zaman hiç bı şey demedi zaten ne demesini bekliyorum ki.
Ayağa kalktigim zaman tam gidiyordum ki " evet " dedi
demek sadece ben degilmisim diye düşündüm arkamı döndüğüm zaman aynı yerde dikiliyor olduğunu gördüm gözlerinin içine baktığım zaman orda benden aynı durumda olan birini gördüm demek oda benim gibi dost kazığı yedi."Ne oldu iyimisin" dedim iyimisin demek sadece lafta anlıyorum onu ne kadar iyiyim dese bile iyi değil çünkü onu sadece ben anlarım hemde çok iyi anladım.
Konuşmaya başladığı zaman onu dinlemeye başladım.
" En yakın dostum dediğim insan 5 yıldır beraber olduğum kızla beni aldattı" dedi
"Kaç sendir arkadaştiniz" dedim
"Çocukluğumuz beraber geçti bizim" dedi
Onu anlayabiliyorum onu o kadar iyi anliyorum ki bende yaşadım aynı durumu gözlerinde ki hayal kırıklığını görebiliyorum.
" Şemsiyeyi al sen bende bı tane daha var fazla ıslanma görüşürüz" dedi elinden aldığım zaman arkasını döndü gitti gözden kaybolsiya kadar izledim onu ne kadar acı çektigini görebiliyorum umarım atlatır kimse üzülmesin istemiyorum şuan kendi derdim yokmuş gibi başkasının derdiyle kafa yoruyorum ama eminim ki eve gidince daha fenasiyla karşılaşacagim zaman hem onun için hem kendim için üzülürüm artık aynı yerde dikildiğimi fark edince eve doğru yürümeye başladım.
Bu benim ilk kitabım lütfen oy kullanmayı unutmayın
Umarım beğenirsiniz
Seviliyorsunuz