«Το τραγούδι του Αχιλλέα» της Madeline Miller. Διατίθεται από τις εκδόσεις Διόπτρα.
Έχεις ακούσει το ψιθύρισμα του δάσους μια φθινοπωρινή νύχτα; Σου έχουν τραγουδήσει για τον πόλεμο και την αγάπη; Άγγιξες ποτέ με τα δάχτυλά σου το σώμα ενός ημίθεου;
Ένα μαγευτικό και ταυτόχρονα συγκινητικό ιστορικό μυθιστόρημα εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία, το οποίο μας ταξιδεύει πίσω στα χρόνια του Τρωικού Πολέμου και μας εξιστορεί την ιστορία του Αχιλλέα από την παιδική του ηλικία έως τον θάνατο του και επικεντρώνεται στην σχέση του με τον Πάτροκλο και την επίδρασή του στην εξέλιξη του πολέμου.
Η Miller αφηγείται μια ιστορία αγάπης συγκινητική αλλά όχι υπερβολικά συναισθηματική. Μια ιστορία ανδρών οι οποίοι είναι ισχυροί αλλά ταυτόχρονα τόσο προστατευτικοί μεταξύ τους. Τα αγόρια έγιναν άντρες και οι άντρες έγιναν ξακουστοί πολεμιστές και θρύλοι.
Αυτό που αγάπησα περισσότερο ήταν η εξαιρετική ανάλυση των χαρακτήρων, καθώς και η σχέση του Αχιλλέα με τον Πάτροκλο η οποία περιγράφεται με μεγάλη ευαισθησία και σεβασμό. Η συγγραφέας πήρε τους θρύλους και τους έδωσε ζωή μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου. Η ιστορία είναι συναρπαστική και συνάμα συναισθηματικά φορτισμένη. Καθώς πλησίαζα προς το τέλος και γνωρίζοντας ήδη τι θα συμβεί ξέσπασα σε λυγμούς, ιδίως στην τελευταία πρόταση η οποία ήταν σαν μαχαιριά στην καρδιά.
Στην αρχή δεν κατάλαβα τι εννοούσε. Μετά όμως γύρισα και είδα τον τύμβο και τα σημάδια που εκείνη είχε χαράξει πάνω στην πέτρα. ΑΧΙΛΛΕΑΣ, έγραφε.
Κι δίπλα απ' αυτό...
ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ.
«Πήγαινε», μου είπε. «Σε περιμένει».Δύο σκιές ξεπροβάλλουν μέσα απ' τη μελαγχολική, αναπόδραστη σκοτεινιά. Τα χέρια τους σμίγουν, και αρχίζει να αναβλύζει ένα ποτάμι φωτός, σαν χίλιες χρυσές στάμνες που χύνουν όλες μαζί ήλιο.
•
Ελπίζω όσοι έχετε διαβάσει το βιβλίο να μαγευτήκατε από την πλοκή και να είδατε με διαφορετική οπτική γωνία την ιστορία που ξέραμε. Όσοι πάλι δεν το έχετε κάνει, σας προτείνω να το κάνετε ανεπιφύλακτα. Γράψτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε και πείτε μου τις δικές σας απόψεις για το Τραγούδι του Αχιλλέα! Τα λέμε στην ανάλυση του επόμενου βιβλίου.
"Τα βιβλία είναι οι πύλες του κόσμου και όσοι δεν διαβάζουν ζουν μόνο σε ένα δωμάτιο". ~Σωκράτης
📚📖📚📖📚📖📚📖📚
Βαθμολόγηση!
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
YOU ARE READING
Writing Book Reviews 📚
Historical Fiction"Τα βιβλία είναι η πύλη για την γνώση και τη φαντασία. Μας ταξιδεύουν σε άλλους κόσμους και μας δίνουν τη δυνατότητα να ζήσουμε περιπέτειες που δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε στην πραγματική ζωή". Αγαπώ πολύ τα βιβλία, όπως και όλοι όσοι βρισκόμαστε ε...