Hüzün Ayı

152 3 0
                                    

Leyla 8 yaşında iken annesinin vefat etmesi ile tüm umudunu kaybeder,babası tam bir alkol sever olduğu için annesine en çok ihtiyaç duyan çocuklardandır.Leyla'nın annesinin vefatından sonra nadir bulunan sinir hastalığından olduğunu öğrenir.Bu hastalıkta çok dikkat edilmesi gereken bir durum vardır.Bunlardan en önemlisi ise çocuğun stres altında olmamasıdır.Bu hastalığın önemini dikkate almayan babası Mehmet Kartal kızına şiddet uygulayarak bayıltır o zaman 10 yaşında olan Leyla  11. yaşında öldürülmekle tehtit edilmiş tir .Birgül babası eve geldiğinde tam vuracakken Leyla'ya bian kız sinir krizine girmiş.Babası bunu oyun sanıp kızını 2 yerden bıçaklamıştır Leyla ozamn 13 yaşındadır.Mehmet bey ben bu kıza bakamam diyip adı Bora adındaki çocukla onu kertiyolar.( Beşik Kertmesi işte)
Leyla 15 yaşında genç bir kız olmuştu.Aradan 3 yıl geçmişti tam bulaşıkları yıkarken kapının zorla açıldığını görmüştü adamlar bi an içeri dalmışlardı.Babasının kafasına tabancayı dayamıştı."Ya borcunu öde ya da kızı b,ze ver deyince oraya bayılıvermişim "
Uyandığımda bilmediğim bir evde tek başıma kalmıştım. Aşşağıda babamın sesi geliyordu ben koşarak aşşağı indim "BABA BENİ BIRAKMA NOLUR"sözlerim yankılanıyordu . Bir an arkamdan beni çeken birini gördüm o telaşla bayılmışım.

5 saat sonra;
Yanım da uyumuş olan Bora'yı görünce çığlık attım resmen onla aynı yatakta yattım.
Çığlık atmamla uyan mıştı kendisine vurup yataktan düşürdüm,"Napıyorsun Hayvan"
"Kizuuum doğri koniş benumle hem elunde ne kadada ağırmuş "dediklerini umursamadan yorganımı üstüme aldım
Bana bağıran bora;

BORA
SEN VALLAHİ DELUSİN

Leyla
Ne bu konuşma stili delice felan mı?

Bora
Evet canım karıcım delice

Leyla
Sen bana karıcım mı dedin?

Bora
Evet dedim..........
LEYLA
Bian bunları söylemesiyle sinirlerim tavan yaptı sürekli sürekli bayılmalarım
Onun pek umrunda olmamış demek ki...

BORA
Acaba bu kız hasta felan mıydı sürekli bayılıyor belki benim cazibeme dayanamadı.
Bunları düşünürken içerden bir bağırış yükseldi......

Leyla
BORAAA

Bora
Ne oldu ( telaşla)

Leyla
İlaçlarımı verse-( ağızından kan gelir ve bayılır)

BORA
Telaşla Leyla yı kucağa aldım kan kusuyordu resmen hemen anneme götürdüm Leyla bir anda titremeye başladı ••

Asiye ( boranın annesi)
Yavrum bu kizun hali nedir

Bora
Anne bilmiyorum bişi yap azımdan kan çıkıyor..

Asiye
Ne attin güzelim gıza

Bora
Ne saçmalıyosun anne bişi yapsana bu kız böyle kalırsa ölecek

Asiye
Babası dedi sinir hastalığı mı ne varmış

Bora
Neyapalım peki

Asiye
Ağzını sil uyanınca ilacını ver beni de iyice profesör ettuniz ha

Bora
Saol çok yarmcı oldun

Bu bölüm nasıldı?~

~Zorla Evlilik~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin