5.Bölüm: Röportaj

3.3K 176 26
                                    

Geceye Haykıranlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geceye Haykıranlar

"Ne dedim, ne dedim?"

Genç kadın, suratındaki dehşet ifadesi ile yatağının çaprazındaki koltukta oturmuş, köy yoğurdu kaşıklayan arkadaşını dinliyordu.

Victor, yoğurdundan bir kaşık daha alarak Aysima'ya baktı.

"Kısaca dedin ki, gel seninle geçmişe, bugüne ve geleceğe ağlayalım. Türkçe konuştuğun için anlamamıştım, daha sonra Derin tercüme etti. Aslında daha uzun cümle kurmuştun ama kısaca anlamı buymuş. Derin öyle dedi."

Genç kadın kafasını kucağındaki yastığa bastırarak çığlık attı. Rezil olmuştu, resmen rezil olmuştu. Dün gece Bora'nın geleceğini bilse, hayatta içki sürmezdi diline ama olan olmuştu bir kere.

Kim bilir kendisi hakkında neler düşünmüştü. Onun kendisini takıntılı, kendisini unutamayan eski eş olarak hatırlamasını istemiyordu.

"Peki sonra ne oldu?" diye sordu suratına dökülen saçlarını elleri ile arkaya doğru iterken.

"Sonra da sen Derin'in omuzunda sızıp kaldın, Bora da bir süre sana baktı boş boş, ardından da hiçbir şey söylemeden çekip gitti."

Genç kadın zonklayan başını ellerinin arasına aldı. Öyle fazla da içmemişti aslında ama şarap fena çarpmıştı galiba.

"Hayatım boyunca hiç bu kadar lezzetli yoğurt yememiştim."

Aysima kafasını kaldırarak hayretle arkadaşına baktı. Onca olayın içinde tek düşündüğü yoğurt muydu gerçekten.

Genç kadının bakışlarını fark eden Victor, son kaşığı da ağzına götürerek 'Ne?' dercesine kaşlarını kaldırıp indirdi.

Diğeri olumsuzca kafasını sallayarak yataktan kalktı. Genç adama yaklaşarak onu oturduğu yerden kaldırdı. Victor, Aysima'nın ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Omuzlarından kapıya doğru iteklendiğini fark ettiğinde neye uğradığını şaşırdı.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu kafasını zorlukla genç kadına çevirerek.

"İzin verirsen hazırlanacağım, sen de o arada bir kase daha yoğurt yersin." diye cevapladı Aysima Victor'u alayla. "Şimdi dışarı." diyerek genç adamı açtığı kapıdan dışarı atarak kapıyı kapattı.

Victor, suratına kapanan kapı ile olduğu yerde kaldı. "Bu kız Türkiye'ye döndü döneli iyice kafayı yedi." diye mırıldandı kendi kendine. Ardından bir şey hatırlamış gibi gözleri parladı.

"Her neyse." diyerek merdivenlere yöneldi. "O zamana kadar ben de bir kase daha yoğurt yiyeyim bari."

***

Yanındaki adamla birlikte, meraklı bakışlar arasında dergi çekimi ve röportaj için anlaşma yaptıkları ajansa giriş yaptı Aysima. Suratında her zamanki kendinden emin ifadesi vardı.

Kırık Can ParçalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin