{¶. Yonghee. ¶}
(////////////)
Ellerimi geriye dayamış, gökyüzünü seyirettim, aynı anda Yang'ın söylediği şarkıyı içimden mırıldanıyordum. Sakin sessiz ortam içimi iyice hoş etmişti. Beomgyu ve yeonjun bizden habersiz bir şekilde yanlarında birkaç şişe içki getirmişlerdi. Hazır birlikteyken bu gecenin keyfini çıkarmak istediklerini söylediler, onlara karşı çıkacak birileri yoktu tabikide. Biz bize olduğumuza göre güvendeydik. Kafamız uçana kadar da içmek iyi değildi aslında, o yüzden dozuna göre aralıklarla içiyorduk.
....
Yemekler yenmiş, saat de iyice geçmişti, ben ve taehyun yan yana uzanır biçimde konuşarak etrafı seyrediyorum, soobin başını beomgyu nun omzuna dayamış donuk gözlerle bizim gibi etrafı izliyor, benim duymayacağım ses tonuyla beomgyu a konuşuyordu. Bitkin dursada normal olarak karşılıyordum.
"peki ya sence? Mümkünmüdür?" dedi taehyun, olamaz tam da soobine dalmışken bana bişey anlatmıştı. Derin bir nefes alıp verdim. Dikkatimi tekrardan toplamaya çalışırken çaktırmadan ona baktım,
" bilmiyorum? " dedim. Soru sorduğumu anlayarak doğrulup yüzüme baktı, sonra düz bir ifadeyle dudaklarını birbirine bastırdı,
" beni dinlemiyorsun değil mi? " dedi, gözlerimi kaçırıp bana vurmamasını dileyerek başımı aşağı yukarı salladım. Aynı anda koluma inen yumrukla tekrar gözlerimi kapattım.
" Ah, soobin görüş açındayken dikkatin hiçbir zaman toplanmıyor" dedi. Dudağımı bükerek bu sefer ben doğruldum. Yeonjun gülerek bize doğru yaklaşırken elinde tuttuğu şişelere baktım. Daha yeni içmiştik üstüne tekrardan getirmesi dikkatimi çekmişti, taehyun a yaklaşıp onun duyabileceği şekilde konuştum.
"neden tekrardan alkol getiriyor ki? Yeterince içmedik mi biz?" dedim.Beni onaylanmasını bekliyordum açıkçası. Düşündüğümü yapıp başını salladı. Yong ile birlikte yanımıza otururken resmen çember şeklini almıştık yeon şişeleri ortaya koyup dizlerini kendine çekerek kollarını sardı. Soobin karşımda duruyordu beomgyu ve taehyun bizim gibi karşılıklı kalmışlardı. Yong ve yeonjun ya yanayken soobin yine yeonjun un yanına denk gelmişti. Ortada bir şişe bırakıp kalanı arkaya koydu yeonjun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you don't see me / Sookai
Fiksi PenggemarKollarını kendinden neredeyse üç santim daha uzun olanın boyununa dolamıştı, kafasını kaybolmak istercesine boyununa bastırıyordu. Uzun olansa olanlara anlam vermek istercesine donmuştu. Boyunundaki ıslaklıkla ağladığını hissetti, ses çıkarmasada...