-Poe-

2.6K 309 43
                                    

17: Poe

°°°

❤️ 39

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️ 39.5m 💬 799.3k

tsundokubookshop Durgun büstte otururken içini dökmüştü birden. O kelimeleri değil, abanoz kanatlı hayvan. Sözü bu kadarla kaldı, yerinden kıpırdamadı, Sustu, sonra ben konuştum: "Dostlarım kaçtı yanımdan, umutlarım gibi yarın sen de kaçarsın yanımdan." Dedi Kuzgun: "Hiçbir zaman."

- Kuzgun, Edgar Allan Poe

Selamlar güzel insanlar, umarım hepinizin keyfi yerindedir. Bugün size yine ve yine favori yazarlarımdan biriyle geldim. Edgar Allan Poe hayal gücüne mest olduğum, yazdığı hikayeleri ve şiirleri bir nefeste okuduğum çok kıymetli bir yazar ve şairdir, en sevdiğim ilk üç yazar sıralamasındadır kendisi. 🤭 Gönül isterdi tüm hikayelerini ve şiirlerini teker teker anlatayım burada uzunca, lakin bu isteğimizi içimize gömerek devam ediyoruz yolumuza. Onun yerine en sevdiğim şiirle geldim size bugün, Kuzgun. Şiirde, konuşabilen bir kuzgunun perişan hâldeki bir aşığı gizemli biçimde ziyaret edişi ve adamın deliliğe doğru yavaş yavaş ilerleyişi anlatılır. Genelde bir öğrenci olduğu düşünülen aşık, sevgilisi Lenore'u kaybetmenin yasını tutmaktadır. Edgar Allan Poe, Amerikan Edebiyatı'nın Romantizm elçisidir bir nevi, ayrıca ilk hikayeleri yazmasıyla da bilinir.

Uzun tutmayalım yine, Edgar Allan Poe tüm eserleri okunması gereken bir yazardır, aksini iddia edenin yanından kaçın. 😆 Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.

- Vincent

...

y off poe muu... en sevdiğim yazar be

q adamın aklı o kadar korkunç ki bazen diyorum nasıl böyle şeyler düşünebilip yazıyor..

i bu adamın hikayeleri bambaşka

o morgue sokağı cinayet der susarım

m kuzgun için bir de şarkı var the raven 1987 remix yazın, yeşil ikonlu, harika bir şarkı kesinlikle dinleyin

h nevermoreee

w çok iyi be

p o kim amk

n en ucuz kitaplar burada!

f altın böcek hikayesini hiçbir şeye değişmem

...

Çiçek 🌸

Bebeğim, ne yapıyorsun?

Bookshop×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin