İYİ OKUMALAR❤
Duydusal bir bölüm o yüzden duygusal bir şarkı açın isterseniz.
Demle dolunaya gittik çok eğlendik.
Bugün annem ve babam geliyor onları çok özledim dün onlarla konuştum bana bir sürü oyuncak çikolata almışlar.Gecenin bir sürü arkadaşı olucak bu arada gece benim arkadaşım annem ve babam gitmeden önce aldılar ben korkunca ona sarılıyım diye.Adını gece koydum çünkü gece ona sarılıyorum.şimdi en güzel kıyafetlerimi giydim annem'le babamı bekliyorum."Hadi kızım kahvaltını yap" dedi Esma
"Babanne kahvaltı yapmasam olur mu"dedi Buse
"Olmaz niye"
"Aç deyilim çok heycanlıyım annem le babam gelicek bana bir sürü çikolata getirecek geceyede bir sürü arkadaşı"
Esma tornunun bu haline güldü.
"Olmaz biraz yesen olmaz mı "
"Tamam babanne "
"Dede annem ve babam ne zaman gelecek"
"4 saat sonra dedesinin gülü" dedi Mehmet ağa.
"Yani dede annemle babamın gelmesi için 4 tane saat mı gerekiyor"dedi Buse düşünür gibi.
Masadakilerin hepsi gülmeye başladı."Dede bizim evde kaç tane saat var"
"Niye dedesinin gülü"
"Çünkü 4 tane saat olunca annem ve babam gelecek"
Herkez gülmeye başladı."Dedesinin gülü öyle deyil hani 1 gün 24 saat ya o nu diyorum." Busenin gözleri birşeyi anlar gibi patladı.
"Hı peki dede bir saat ne kadar"
"60 dakika dedesinin gülü"
"Peki dede 1 dakika ne kadar"
"60 saniye "
"60 saniye ne kadar"
"Yuh Buse sabah sabah ne bu neşe"dedi ceylin
Masadakilerib hepsi Ceyline bakıp güldüler.Buse ablasına baktı sonra tekrar dedesine baktı.
"Dedesinin gülü sen annenle babanı çok mu özledin"
"Evet dede"
"Merak etme az kaldı öğlen gelecekler onlarda seni çok özlemiş"
2 saat sonra;
"Babaane ne kadar kaldı öğlen'e "
"2 saat kaldı"
"Hı peki babanne öğlen hep aynı saate mi olur"
"Hayır deyiştir bazı günler erken bazı günler geç olur"
"Peki hangi günler erken olur"
"Niye sordun bitanem"
"Annem ve babam erken mi geç mi gelecek geç gelmesinler ya babanne"
"Merak etme az kaldı"
"Babanne bizim cadı nerde"dedi Buse etrafa bakmaya başladı.Esma tornuna baktı gülerek.
"Aa Buse çok ayıp insan ablasına cadı dermi"
"Banane ya o da bana korkak, bücürük, cadı daha bir sürüüü şey diyor duysan aklın gider"dedi Buse elini salayarak çok anlamında.Esma tornunun küçük elerine tutup öptü.
"Siz bu lafları nerden öğreniyorsuniz bakıyım buse hanım"Buse Emine teyzesine bakıp güldü.
"Kuşlardaan kuşlar bana dedi" dedi Buse sırıtarak.Esma, Emineye baktı göz ucuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT KIRINTILARI
General FictionBuse anne babasını kaybetikten sonra hayatın bitiğini düşünüyordu.Ama asıl hayat şimdi başladı onun için hayatına umut olan birinin hayatını bitireceğini bilmiyordu. Ve şunu hiç unutmayın! Hiç umut kalmadığında bile umut vardır aslında...