1

1K 73 8
                                    

Her zaman ki gibi daha güneş bile doğmadan ben kalkmıştım. Neden okula bu saatte gitmek zorundaydık ki bide sadece bizim okulda böyleydi.

Kel kafası ile sabahın 6 sına ders koymuş nedenini sorduğumuzda ise daha iyi odaklanmak için diyiyordu.

Amk ben yürürken karanlıktan önümü göremiyordum adam gelmiş daha iyi odaklanırsınız diyordu.

"Aden oğlum isyan etmeyi bırak okula hazırlan oğlum "

"Peki anne " offf

Okul formamı giyip kenarda duran çantamı da alarak odamdan çıktım. Gram kahvaltı edesim yoktu ki zaten edersem okulda kusardım.

Mutfağa giderek annemin yanağına öpücük kondurup dün benden aldığı evin anahtarını da alıp çıktım evden.

"Ben kaçtım "

Ayakkabılarımı giydikten sonra karşı komşumuz Nergiz ablaya yakalanmadan koşarak apartmandan çıktım. Çok konuşuyordu napim.

Yürürken saate baktığımda 5:50 olduğunu gördüm. Derin bir nefes vererek koşmaya başladım.

İlk ders sınav vardı ve yetişmezsem gıcık matematik hocası beni asla sınava sokmazdı.

Hızla koşarken birden önümde duran motorla adımlarım yavaşladı. Tam yanından geçip gidicekken kolumdan tutması ile durdum ve motorun üzerindeki adama baktım.

"Seni okula yetiştirmemi ister misin koşarak oraya varamazsın "

"Sizi tanımıyorum "

"Bu bir araba değil Aden farklı yola girdiğim anda dengemizi bozarak beni öldürebilirsin veya ikimizi her neyse yani aklındaki o kaçırılma düşüncelerini sil "

Elindeki kaskı bana uzatırken ona döndüm. Yüzünü göremiyordum kasktan dolayı. Elindeki kaskı kafama takarak arkasına geçip motora bindim.

En fazla ne olabilirdi ki?


Motorcu Sevgilim ~bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin