Sledeceg jutra:
Marko se probudio nakon duge noci razmisljanja o svom nastavniku na kog se lozi i iskreno mu nije bilo bas drago ali je bio srecan sto ce da ga vidi odmah na prvom casu. Ustao je i skinuo sivu pizamu koju je nosio. Otisao je i istusirao se posto mu je ostao 1 sat do polaska u skolu. Nakon tusiranja uzeo je siroku majicu i siroku trenerku koje je navukao i namestio frizuru. Uzeo je telefon kako bi proverio koliko ima sati i primetio da mu je Kameron (najbolji drug) poslao poruku:
K: Marko, secas li se da moramo da budemo 10 ranije u skoli danas?"
U Markovim mislima:
O jebem ti sve! Zasto se ovo bas meni desava? Kako sam to zaboravio? Takav sam idiot! Ako pozurim mozda i stignem na vreme.
Kraj misli:
Nakon sto je krenuo u skolu i stigao do pola puta shvatio je da nece stici na vreme. U jednom trenutku se pojavio motor pored Marka ali on nije video ko vozi zbog crne kacige sa zatamljenim staklom. Bio je to Strahinja koji je takodje zurio u skolu.
"Treba li ti prevoz?" Upitao je Strahinja sa smekerskim osmehom. "Moze, ako tebi ne smeta" "Ma ne, slobodno" "Malo se plasim posto se nikada nisam vozio na motoru" "Ne brini, ja te drzim" "Ok..." "Pozuri sad, zakasnicemo" "Ok stizem" rekao je Marko penjuci se iza Strahinje. "Uhvati me oko struka i ne brini" rekao je Strahinja dok je vracao kacigu na glavu. Kada je ovo rekao Marko se osetio tako lepo i uhvatio ga je oko struka kao plisanog medu. Nije mogao ni da zamisli da ce se voziti na motoru sa simpatijom i imati dozvolu da ga drzi za tu tesnu majicu preko koje su se ocrtavali trbusnjaci. "Spreman?" Upitao je Strahinja gledajuci ispred sebe. "Spreman sam!" Rekao je Marko drzeci Strahinju cvrsto oko struka. "Ok, krecemo!"
Krenuli su a Marko je svo vreme gledao u Strahinju i njegovo lice koje je obasijavalo jako sunce. U jednom trenutku Strahinja se okrenuo ka Marku i nasmesio se. Njihovi nosevi samo sto se nisu dodirnuli a to je upravo ono sto bi Marko hteo. Stigli su ispred skole i usli unutra kako bi jedan predavao a drugi slusao.
U Markovim mislima:
Zasto ga nisam poljubio? Imao sam sansu! Kakav sam idiot! On je tako misicav! Hocu da ga zagrlim i stavim glavu na te trbusnjake! Tako je zgodan!
Kraj misli:
"Marko zasto si se tako zamislio?" "Izvinite nastavnice, nece se ponoviti" "U redu"
Nakon casa Marko je odlucio da kaze Kameronu.
Njihov chat:
M: Dodji do kafica na odmoru. Moramo da pricamo!
K: Ok...
K: Sta se desilo?
M: Samo dodji!
K: 👍
Na odmoru Marko je krenuo ka kaficu ali ga je neko zaustavio na izlazu iz skole. Bio je to Strahinja, posto je bilo bas vruce on je bio sav znojav i izgledao je ekstremno dobro.
"Hej, da li mozda zelis da se druzimo danas ovde u skoli kada ucenici odu?" Upitao je naslonjen na vrata. "Moze, vidimo se danas" rekao je Marko i izasao iz skole kako bi se sastao sa Kameronom. Kada je stigao pricekao je Kamerona i narucio Sprite dok ceka. Nakon par minuta Kameron je stigao, izgledao je prestravljeno.
"Zasto si me zvao? Ona poruka me je prepala" "Izvini, moram nesto da ti kazem" "Ok... reci" "Umm... ja-ja sam..." "Ti si sta?" Upitao je Kameron gledajuci u Marka zabrinuto. "Ja sam gay" rekao je Marko sa svetlucavim ocima koje su izgledale kao da ce da isplace dosta suza. "Ok... zasto to mislis?" "Znas onog nastavnika likovnog, Strahinju?" "Da, jel ti se on svidja?" "Da, itekako. Druzimo se samo jedan dan i ja sam u roku od jednog dana uspeo da se zaljubim u profesora sa Likovnog fakulteta" "Ok i?" "Sta i?! Ne mogu tek tako da budem sa nastavnikom!" "Da mozes. On je u nasoj skoli samo zamena tako da po zakonu ti mozes da budes sa njim" "Znam ali je komplikovano" "Ok...objasni mi sta je tu komplikovano" "On je musko i mislim da nije gej" "Ok ali ja mislim da jeste" "Zasto to mislis?" "Zato sto je danas ceo cas gledao u tebe sa tim kucecim pogledom" "Kako ja to nisam video?" "Jer si previse glup kada dodje do ljubavi" rekao je Kameron a onda je poceo da se smeje na sav glas.
Nakon sto su popili pica vratili su se u skolu i Marko nije mogao da doceka da casovi prodju i da gleda Strahinju.Part 3 ce izaci sutra i nadam se da uzivate u citanju🏳️🌈🥰❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Nestvarna ljubav
RomansaPrica o tihom uceniku koji se nikada nije zaljubio dok nije upoznao 18 godisnjeg profesora likovnog koji ce ga ostaviti bez daha. Da li ce oni biti samo prijatelji ili ce se prijateljstvo pretvoriti u nesto vece? Saznajte citajuci ovu knjigu❤️📖