Emlékszem, hogy legelőször az YouTubeot böngészve botlottam bele két fiatal fiúba, akik akkor éppen próbáltak betörni a zeneiparba. A zenéjüket hallgatva, amely elég gyorsan belekúszott a fejembe egyre jobban kíváncsivá tettek. Elkezdtem utánuk nézni, hogy kik is ők valójában. Alapos nyomozói munkát végezve, amelyet talán még az FBI is megirigyelt volna, hamar megtudtam elég sok információt róluk. Igazándiból ehhez elegendő volt mindössze az Instagrammot felcsapnom mivel az emberek 90% mindent megoszt a közösségi oldalain. Peter Martins volt a duóban igazán a főszereplő. Érces hangjával, pimasz szövegével és rosszfiús külsőjével szinte megvesztek érte a lányok már a kezdetektől fogva. Bevallom az elején engem is eléggé vonzott, de erre majd térjünk vissza később a történetünkben. Milan Walker pedig szintén a sármos fiúk körét erősítette, aki inkább a háttérmunkás volt a duóban, mint a hang. Ő a kapcsolatos fiúnak tűnt első ránézésre, aki megállapodik valaki mellett és nem egyszerre nyolc lánnyal kavar.
Az évek haladtával egyre több dalt írtak, amik újra és újra mind a top listát vezették akár heteken keresztül. A rajongói táboruk hatalmasra növekedett és lányok ezrei bolondultak értük. Szeretném azt mondani, hogy engem elkerült ez a láz, de akkor hazudnék. Az elejétől kezdve felkeltették az érdeklődésem, és ez elegendő volt ahhoz, hogy teljeséggel beszippantsanak. Miután pedig egy álmatlan éjszaka elindultam a barátnőmmel bulizni és belebotlottam a duó egyik tagjába, fenekestől felfordult minden.
YOU ARE READING
Egy álmatlan éjszaka
RomanceÚgy tekintettem az egészre, mint egy buta fellángolás, egy naiv kaland, amit izgalmassá tett a titkolózás. Elvégre ez voltam számodra, egy a sok titok közül.