Алин гледаше втренчено към Леонел и се беше сетила за моментите с него по време на секс. Тя си представяше как той я беше увивал с червен плат по главата ѝ, държейки я по косата и беше ѝ вързал ръцете с неговия колан от Калвин Клейн в поза нидра, където тя лежеше по гръб, краката ѝ свити в колене, просто тя все още усещаше дълбокото проникване. Изведнъж Леонел се обади:
- "Алин, Алин беше нали?"
- "Да..."- отговори тя като не знаеше как да реагира. "Ти ме помниш, ха"- се засмя тя кротичко.
- "Разбира се, защо да не те помня?"- каза той с една мазна усмивка. "Искаш ли изобщо да не влизаме. Направо да се свърша още от първия ден. Ела да усетим нашата полет в небето зад ейййй този клуб ей там. Имам нещо за теб."
Алин се беше объркала и леко уплашила, защото след думите на Леонел тя не знаеше как да реагира и какво да каже.
-"Добре"- каза тя, без да мисли много, много, защото нея я интересуваше само да избяга от часовете като за първи учебен ден.
-"Ами хайде"- каза Леонел и тръгнаха заедно зад нощния клуб за една тревичка. Докато вървяха Леонел зададе въпрос на Алин:
-"Как ти мина лятото Алин?"- каза той.
-"Ми прекарах си чудесно. Бях по дискотеки, барове, трипчета, прекарвах доста време със семейството ми, че чак ми писна от тях. LOL."
-"О, да. Това е живот! Само дискотеки, барове, алкохол и секс да се чува."
-"При теб? Как си прекара лятото?"- когато чу въпроса на Алин, Леонел избегна да отговори. Той просто даде две треви на Алин и избяга. Алин не беше разбрала какво се случва. Тя беше побъркана от действието на Леонел, взе тревите, не знаеше какво да направи, запали си една и се прибра у дома. На следващият ден, на Алин и беше първият учебен ден. Тя влезе в първият час, който беше с класният и ръководител госпожа Тоапчез. Тя ѝ се беше изнервила за вчера стореното от нея и просто ѝ каза:
-"Слушай ме момиче, няма да се разправям повече с теб малка откачалка такава, вземи се стегни иначе няма да видиш края на първи срок. Запомни ми думите!"- беше креснала тя на Алин.
-"Пф, ти ли ще ме уплашиш ма, дърта кучко. Какви заплахи, какви пет лева, това не е заплаха. Ти знаеш ли какво е да заплашваш ученичка?Внимавай как ми говориш иначе много добре знаеш кой е шефът, а аз знам към кого да се обърна. Отвори си мръсните уши и ме изслушай ти внимателно. Само две думи трябва да изрека и си уволнена. Ясно ли ти е курво гадна?" - Алин се беше ядосала на госпожа Тоапчез и без изобщо повече да се разправя тя напусна часа.
След сторилото се, Алин отиде на мястото, където винаги се криеше, когато се изнерви. Това място бе позната само на Алин мислеше си тя. Щом пристигна там, на покрива на една изоставена сграда, тя видя едно момче, което седи на ръба на сградата. Алин се приближи и осъзна, че това момче е от нейният клас и пие бира.
-"Мислех, че само аз знам това място."- каза тя и момчето я погледа и се обърна отново. "Може ли да седна?"
-"Ако ще замълчиш, да седни."-отговори той. Алин седна и започна да пие и тя с него. Въпросното момче по принцип много не обичаше да говори. Той не се въздържа и зададе въпрос на Алин.
-"Тебе пък, кво те накара да дойдеш тука? Да не си откачила и ти като мен?"
-"Оф, госпожа Тоапчез, все същото, няма значение. А ти? Защо и ти си тук? Откога знаеш за това място?"
-"Отдавна знам за това място. Да ни мислиш че само ти си всезнайко?"-каза той и продължи да пие.
Изведнъж там дойде още един-Леонел. Той беше взел още бири. Той седна до тях и започнаха да си говорят до привечер и накрая се напиха. Алин беше много пияна и просто не се въздържа. Тя целуна Леонел. Започна лека полека да го съблича и съблича, целувайки се. Нерн като видя какво се случва се включи и той. Ръката на Леонел лека полека се плъзгаше от врата на Алин към интимните ѝ части. Нерн тръгна да вдига полата на Алин и леко тактично да ѝ свали сините прашки. Изведнъж Алин...