אז בעצם שאר השבוע הראשון שלי היה שטויות.
כל בוקר התעוררתי רק כדי להיות מושמץ על ידי מר. סטיילס בכיתה. להידחק מאמילי ולהשאיר את כל האנרגיה שלי בשיעור בלט כדי להראות לממזר שהייתי הכי טוב. לא משאיר מספיק אנרגיה בשביל השיעורים הבאים שלי היום.
חוץ מזה, אחרי שהארי אמר לי שאני צריך לרדת במשקל, הפחתתי את הארוחות והכפלתי את האימונים שלי בחדר הכושר אחרי השיעורים.
עם זאת, עדיין אכלתי הרבה, נייל לעולם לא נתן לי לא לאכול. הוא אפילו הזמין אותי לארוחת כרב פעמיים השבוע עם קלאודיה. ניסיתי להימנע מלדבר על מהמערכת יחסים הנוראית שלי עם הארי. למעשה, מערכת היחסים הלא קיימת שלי עם הארי. כי טוב, הוא המשיך להתעלם ממני. כל הזמן. כאילו אפילו לא הייתי שם. לא ציפיתי שהוא יאהב אותי מיד, אבל טוב, לפחות חשבתי שהוא ישים לב אליי. אתם יודעים?
עקבתי את עצתו ולא דיברתי איתו שוב, כמו כן התחלתי להתמקד שוב בקפיצות שלי. שוב, שואב את האנרגיות שלי בכל רצף.
אני עדיין לא מבין איך השירים שלי עדיין מגיבים למוח שלי. אני עייף ולחוץ. הכל כואב והוא עדיין לא שם לב אליי.
זה בסדר, לואי. הוא יהיה. אתה הכי טוב.
הרשו לי לומר שכל הלחץ הזה לא טוב לי, אז זה לא חדש שגם השבוע השתמשתי בקיילב יותר מפעם אחת.
אבל עם כל מה שעברתי, מי יכול להאשים אותי?
בסוף השבוע נייל, אמ, ג׳ייק ואני הלכנו למסיבה במרכז העיר כדי שנוכל לחגוג את השבוע הראשון האחרון שלנו באקדמיה. כי אחרי הכל זו הייתה השנה שלנו. אנחנו צריכים לחגוג את זה כל השבוע.
אבל זה היה נורא. המסיבה. הכי. נוראית.
ג׳ייק ואמילי עזבו במהירות מוקדם לביתו, מפתיע. נייל הסתובב עם איזו בחורה, לא שם לב אליי, והייתי שיכור מדי כדי לזכור משהו אחר.
הייתי משועמם, ושיכור. אבל יותר משועמם.
והיום שוב היה יום שני. כן. רק שלוש שעות לפני הארי. הארי. הארי. הארי. הארי הארור.
אחרי כוס תה החלפתי בגדים והלכתי לכיתה. גם אמילי נשארה אצל ג׳ייק אתמול בלילה, אז הייתי לבדי. שוב, יאי.
כשגררתי את רגליי העייפות לכיתה, כולם היו שם. ואיחרתי להפליא. שוב, יאי.
״מר. טומלינסון. אתה מאחר.״
״אני יודע, אני מצטער״ - אמרתי.
הלכתי עם ראשי המושפל כלפי מטה אל המקום שלי מאוחר בזמן שהוא ממשיך לדבר.
״יש לך מזל שעדיין לא התחלתי את השיעור, כי רציתי קודם לדבר עם כולכם. ובכן כולם, היום זה היום לו חיכיתם. אני הולך להכריז על השותפים שלכם לכל שאר השנה. אמרתי לכולכם שאני לא עוקב אחרי מה שהמורה הישן שלכם אמר, דברים הולכים להשתנות כאן. כדאי שתסכימו עם זה. אנחנו הולכים להפריד בשתי קבוצות, גברים ונשים. קבוצה אחת, נשים הולכות להישאר איתי בחדר הזה. הקבוצה השנייה הולכת להיות עם העוזר שלי בחדר הסמוך. אתם הולכים לעבור על דואטים. הכל ברור עד כה?״
YOU ARE READING
Dance Until It Hurts [L.S] // מתורגם
רומנטיקהסיפור מתורגם מעל 204k צפיות :) --- לואי הוא סטודנט באקדמיה הלאומית למחול בשנתו האחרונה, לפני סיום הלימודים. הוא הרקדן הכי טוב שיש, והוא פאקינג יודע את זה. לואי חושב שיש לו את העתיד שלו. הוא חושב שהוא הולך להיות הרקדן הראשי בכל פעם שהוא רוצה. אבל פתא...