Hyung!

2.1K 45 137
                                    

Kapıdan girer girmez Changbin'e sarıldım. Son zamanlarda işleri yüzünden bir hayli ihmal etmişti bizi.

"Hoşgeldin bebeğim."

Konuşmasına fırsat bile vermeden dudaklarına yapıştım. Hasrettim ona.

Changbin dudaklarını ayırıp konuştu.

"Hoşbuldum sevgilim."

Ellerimi omuzlarına attım.

"Özledim sizi."

Dediğimi anlamadı.

"Bizi?"

Omuzlarındaki ellerimi siyah ceketinin üzerinden henüz sertleşmiş penisine yerleştirip okşarken aynı anda gözlerimi de aşağı doğru döndürdüm.

Anladı fakat üstünü değiştirmesi gerekiyordu.

"Önce üstümü mü değiştirsem?"

Kafamı kaldırdım.

"Değiştir tabii."

-

Siyah kısa kollu ona dar gelen, mükemmel kaslarını ortaya çıkaran bir bluz ve altına siyah eşofman giyinmişti Changbin'im. Her haline azdığım için yine ağzım açık şekilde bakıyordum ona salonda koltuğun üzerinde otururken.

Üzerimde beyaz, sade, kısa kollu bir bluz. Altımda ise gri, rahat bir eşofman vardı.

Salona girdiği gibi yanıma oturdu. Kendimi onun kucağında bulmam uzun sürmedi. Bacaklarımı beline doladım. Sırtımdan kendine çekti.

Ellerimi boynuna dolayıp ona bakarak kendimi haraket ettirdim ve rahat bir şekilde oturup ağzımdan minik bir inleme kaçırdım.

"Ahmm."

Güldü ve siyah saçlarımı karıştırdı.

"Böyle sürtünürsen kendimi tutamam ama."

Ellerini kalçamın yakınında belime koydu ve biraz daha sürtündüm.

"Hmm tutarsın bence."

Sözümden sonra gözlerini kapatıp, alt dudağını ısırdı ve kalçalarımı sıkmaya başladı. Kafamı boynuna gömdüm. Hemen ardından ağzımdan hafif bir inleme çıktı.

"Böyle olursa tutamayacağım gibi."

Dediği ile ellerini önce gri eşofmanımın sıktığı lastikten, sonra gevşek rahat siyah boxerımdan geçirdi.

Yaptığı hareket sonrası yüzüne bakıp güldüm.

"Tutmanı söyleyen kim?"

Sağ elimi sadece gün sonunda, evden çıkmadan önce yaptığı fönünden aykırı kıvırcık olan siyah saçlarına götürüp oynamaya başladım. Bir yandan ise kucağında sanki bilerek yapmıyormuş gibi ileri geri haraket ettim.

"Hmm sanırım kimse söylemedi."

Sağ eliyle deliğime doğru yol alıp üzerinde parmağımı gezdirdi. Özlediğim dokunuşuyla inledim ve saçını çektim.

"Burada rahat edemeyeceğiz gibi odana geçmeye ne dersin?"

Evet, benim odama. 2 yıldır birlikteyiz fakat ben kendi evim olmasını istediğim için Changbin benim kapı komşum.

Söylediğiyle ellerini çıkartıp koltuk altlarıma yakın yanlarıma koydu.

"Hemen mi? Sevişseydik."

"Konu sen isen evet."

Alt tarafımı Changbin'e doğru ittirdim.

Hissettiği sertliğimle sırıtıp dudağıma yapıştı.

Bu Gece || ChangJin/HyunBin [smutshot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin