13. "Ani kaos"

192 7 0
                                    

Medya: Davut Kıran

Medya: Davut Kıran

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

××××××××

Furkan Duman....

Faruğun parmakları saçlarımda gezinirken gözlerim kapandı yavaş yavaş. Mayışmıştım aniden, uyku bastırmıştı.

"Ee Faruk," dedi Davut abi aniden. "Halledebildin mi işleri?"

"Ne işi?" Diye sordu Faruk, elindeki viski bardağını masaya bırakarak.

"Bilmem sen daha iyi bilirsin," dediğinde Pamirin gözleride bana dönmüştü fakat bende abisinin şu an ne dediğini anlamıyordum. "Hani arayan çok vardır şimdi seni, yoğunsundur be oğlum. Ben seni düşündüğümden sordum."

Faruk sanki birseylerin ters gideceğini hissetniş gibi kaşlarını çatarak. "Sikik sikik konuşma." Demişti buz gibi çıkan sesi ile.

Huzursuz olmuştum, Pamirde aynı şekilde. Abisine bakıp kaş göz yapıp ne olduğunu sormuştu, Davut abi onu iplemeyerek göz devirmişti.

"Davut iyi misin?" Diye sordu Faruk aniden. Ortamın gerginliğiyle kucağından kalktım.

"İyilik be kardeşim ne olsun," dedikten sonra yüzünü buruşturdu. "Kardeşim dedim bak yine." Diyerek garip bir imada bulunmuştu.

"Furkan," adımı duyduğum an gözlerim yanımdaki adama kaydı. Gözleri kısılmış avına odaklanmış bir avcı gibi duruyordu. "Çıkın dışarı." Dedi gözlerini bana çevirerek. "Pamirle ikiniz," dedikten sonra Davut abiye döndü. "Biz abinle konuşucaz, Açelyaya söyle içki açsın size ama sakin bir yerde durun, insanlara karışmayın." Soru sormaya götüm yemiyordu şu an o yüzden dediğini yapıp hemen Pamiride koluma takıp ofisten çıktık.

Uzun ve kasvetli olan bu koridordan hep korktuğum için yusuf yusuf ilerlerdim ama şu an götümü sevdiğim için Pamiri bile unutup Faruğun asistanının yanına koştum.

"Furkan bey hoşgeldiniz," dedi sırıtarak. "N'oldu kovdu mu sizi ofisten?"

"O kovmasa bile ben kendi isteğimle kaçardım," dedi Pamir soluk soluğa. "Bakışını gördün? Bir terledim varya ensemden götüme kadar, dedim aha sıçtık." Pamirin elleri belindeyken hızlı nefes alışverişleriyle konuşuyordu ve bu hali fena komikti.

Açelya gülerek, "n'oldu ki bu kadar sinirlendi?" Diye sordu. O hatırlatınca bizede dank etmişti, onlar birbirlerini yemeseler iyiydi.

"Abim birkaç ima yaptı ama biz anlamadık," diyerek bana baktı Pamir dediğini doğrulamak için. Hemen kafa salladım. "Kavga etmezlerse iyidir, ikiside korkutucu adamlar götüm tutuşuyo ikisini kızgın görünce."

00:00 - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin