Nil'den
"Hâlâ o durduğum yerde kalakaldım O gitti, ve ben olduğum yerde kalmıştım. Kendime fısıltıyı aratmayan bir tonla mırıldandım....
"Neden ona o cümleyi söylediğim andaki buğulu kırgınlığı şuan içimde hissetmiyorum?"
"Gitsem
peşinden, "Özür dilerim" dilesem affeder miydi beni? Beni affetmesini neden istiyorum? Bu neden bu kadar umurumda?""Kafamdaki bu sorularla cebelleşirken, aniden bir koşma dürtüsü uyandı kalbimde. Ve o dürtüyü dinleyip, hızla koşmaya başladım. Şansım varmış ki daha hastanenin döner kapısından yeni geçmişti arkası dönük olsa da onu görebiliyordum...
"Döner kapıdan geçecek sonunda yetiştim. Nefes nefese önüne geçince mecburen durdu. Ben nefesimi düzene sokmak için ellerimi dizlerime koymuş nefeslenirken, ona baktığımda, kolları göğsüne birleştirmiş, başı çok hafif sola eğik ve kendinden bir pozisyonda ne beni izliyordu...
"Soruyu sesinden önce orta koyu, yeşil gözleri sormuştu...
"Ne bu şimdi? Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Özür dilemeğe. İstediğim bu değildi"
"Ya neydi?"
"O an ne istedim ne düşündüm. "Bilmiyorum. Ama, bu değildi. Canını acıtmak değildi. Özür dilerim"
"Git başımdan"
"Dirhan ne kadar üzgün olduğumu görmüyor olamazsın"
"Ben karşımda sadece bencil birini görüyorum"
"Haklısın. Ben sandım ki-"
"Ne sandın? Dalgasına bir savaş açtık, kartları açık oynayacağız dedik diye oyuncağın falan mı?
Tamam yeter artık. Çekil önümden" beni kenara çekmeye çalıştı..."Çekilmiyorum"
"Öyle mi? Sabaha kadar burda böyle dikilmeyi mi düşünüyorsun?"
"Gerekirse evet. Hem nasıl senin beni takip etmen adil değilse, sen bana küsken dalgasına, ama dalgasına olmayan savaşa devam etmemiz değil'
"Ben seni takip falan etmedim"
"Ya ne yaptın?"
"Ben sürekli o sokaktan geçiyorum koşu yapıyorum her akşam. Senin taksiden indiğini görünce, sevgiline geldiğini anladım merak ettim. Geri geri geldim bekledim girdin, kapıyı açık bırakmıştınız, ben de" kim baklım senin bu sevgilin dedim içeri girdim Bu"
"Ve biz bir kere bile karşılaşmadık öyle mi? Yemedim"
"Sen her akşam onun evine gelmediğine, e bende "o sevgilin gibi" insanların evini gözetlemeğime göre?"
"Tamam. Doğru"
"Cevabını da aldın, şimdi çekil lütfen"
"Nereye?"
"Evime müsade edersen"
"Olmaz sen şimdi uyursun,uyursan da ölürsün. Mecaz değil bunu da çok iyi biliyorsun"
"Ölürsem, ben ölürüm sana ne? Niye korkuyorsun ki? Sevgilin için korkman gerekmez mi?"
"Sevgilimin beyin kanaması riski yok yalnız"
"Bilemezsin" dedi imayla..
"Hadi bize gidelim"
"Kafayı çarpan, ben üşüten sen. Ne saçmalıyorsun? Ne diyeceğim Faruk amcayla Nergis teyzeye? "Kızınızın sevgilisinden dayak yedim mi? Komik değilsin. Esbiri çalışmaya devam. "Portakal"Saçlı kız"