Aryssa p.o.v...
"Ary,abg kau nak jumpa kau kat rooftop"kata Ellen.
"Abang aku yg mana satu?"tanya aku.
"Ariff dan Aaden"kata Ellen.
"Ok thanks Ellen"ucap aku.aku berjalan kearah pintu lalu membukanya.aku menutup kembali pintu itu dan berjalan ke rooftop utk berjumpa dengan dua manusia yang merupakan aku versi lelaki.siapa lagi kalau bukan dua kembar kesayanganku itu.
Dirooftop....
Aku membuka pintu rooftop.aku melihat dua manusia yg aku cakap tadi sedang termenung.aku berjalan kearah kedua kembar itu.
"Kenapa korang nk jumpa aku?"tanya aku.
"Tenemos algo air decirte hermanita"(we have something to tell you)kata Hayden dengan serious dalam bahasa Spain.
"El que es?"(what is it?)tanya aku.
"Es importante?"(it is important?)tanya aku lagi.
"Si es importante"(yes it is important)kata Haiyan dengan tenang.ok aku mula curiga dengan perangai kedua dua kembarku.yelah sbb selama ni Hayden mana pernah serious kecuali ada benda yg sangat important berlaku.and today that was something like I don't know how to say.lagi lagi bila dua dua bercakap dalam bahasa Spain.
"La abuela empeoro que antara"(grandma got worsen than before)kata Hayden dengan serious.
"¿De que estas hablando?"(what did you say?)tanya aku.
"Me estas tomando El pelo?"(are you kidding me?)tanya aku lagi dengan nada terkejut.
"He estoy bromeando"(i'm not kidding)kata Hayden dengan tegas.
"Como supiste?"(how did you know?)tanya aku dengan mata yang berair.grandma please don't leave me.
"Mama dime"(umi tell me)kata Hayden.
"Empaca tua cosas y preparate porque mama no llevara y directa al Aeropuerto"(pack your stuff and get ready because umi will take us and straight to the airport)atau Hayden lagi.
"Ok,ire a empacarmis cosas ahora mismo"(ok I will go packing my stuff right now)kata aku lalu berlari kembali ke dorm aku untuk mengemas barang.
*******************************Sorry lah sebab chapter ni pendek.ouh ya si kembar tiga ni boleh bercakap dlm beberapa bahasa iaitu:
1.malay
2.spain
3.japanese
4.korean
5.english
6.arab
7.english
8.chinese
9.kelantan(ofc)Korang confirm terkejutkan.well sikit lagi confirm Lya pening kepala nak mentranslate kan benda ni.well dialek Kelantan tu mesti kena ada sbb Lya org kelantan.so hope korang suka.share vote and comment.
YOU ARE READING
The Kapla's Sweetheart
Romance"Sayang,sayang nk tahu tak apa beza sayang dengan lebah.Lebah hinggap di bunga,sayang hinggap di hati Kahar"Kata Kahar. "Ada ada je Kahar ni.Malu lah Ryssa"kata Aryssa. "Tak salah kan kalau Kahar nak bagi pickupline dekat girlfriend kahar.ehh silap...