Merhaba! Bu kurguyu yazıp yazmamakta kararsız kalmıştım ve yazmaya karar verdim.
Kurgunun üstüne baya bi düşündüm umarim begenirsiniz<3
Baştan uyariyorum! Kitapta geçen cinayetlerden etkilenecek olan, psikolojisi kaldirmayacak olan lütfen okumasin!
Karakterin tanitimina geçelimm
Sadece baş rol kızı tanıtacağımm
Ahsen Karasu:
. Lise son sınıf öğrencisi
. Yaş 19
. Saçları kısa ve siyah renginde, ten rengi kumral, göz rengi siyah, 1.76 boyunda ve kilosu 60Kızın yaşadiğı şehir Ankara, ailesinin izmir.
Ve kitabımda ki her ayrıntıya dikkat etmek istiyorum, yani bazı yerler size gereksiz bilgi gibi gelebilir ama oranın yazılması hikayede büyük rol oynadığından emin olabilirsiniz.
Umarım beğenirsiniz<3 iyi okumalarr.
Vee buraya bir giriş paragrafi bırakıyorummm
İnsanlar benden nefret ederdi, gerçi insanlar herkesten nefret ederdi ki. Nefret sevgiden daha fazla güvenilir bir duyguydu, nefret insana her şeyi yaptırır dı en iyi en mükemmel insana bile. Sevgi de insana her şeyi yaptırabilir di ama bir yerden sonra bunun aptallık olduğunu anlar ve bırakır dın, sevgi denilen duygu gerçek değildi. Masallarda, o çok meşhur küçükken dinlediğimiz hikâyeler de bile, hepsi arzu doluydu sevgi çoğunlukla bundan ibaretti sevgi yanıltıcı bir duyguydu her saniye her an seni yanıltır dı. Nefret ise daha gerçekçi bir duyguydu, en azından seni yanıltmaz dı karşıda ki kişi bir şey yapsaydı onu bundan bekler ve şaşırmaz hayal kırıklığına da uğramaz dın. Gerçek aşk diye bir şey olduğuna hiç bir zaman inanmamıştım. Nefret her zaman bir adım önde olmuştur, en sevdiğin insana bile her zaman içinde bir yerde ona karşı nefret beslersin. Çok nefret ettiğin bir insanı sevmeye başlarsan onu gerçekten sevmezsin, ona hep nefret dolu olursun gene. Ve her birimiz kötüyüz, en iyimiz bile. Son olarak, gerçek aşklar nefretle başlamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet İşlenir
Mystery / ThrillerCinayet işlemek kadar zevk veren bir şey yoktu benim için. Şizofren, seri katil, iki yüzlü. İşte bu tam olarak benim, insanları kandırıyorum 112711 2112011271115 gibi, ama aslında değilim. 247113 21120 17272416 bu sayılarda ufak bir giriş şifresi o...