Bes çocuklu bir ailede yaşıyordum. Ailemiz malesef ki aşiretti sadece biz az kardeştik ailemizde .babamın üç eşi vardı annem sonuncusu idi babamın toplam yirmi adet çocuğu vardı. İlk eşi sultandan sekiz çocuğu olmuştu ikinci eşi kezbandan ise yedi çocuğu olmuştu annem maria' dan ise beş çocuğu olmuştu. Ben üçüncü en büyüğümüz abim samet ,ikinci ise abim sadettin di ve üçüncü ben . Benim adım ise babaannemin ismi olan melek idi. Ailemizden tek kız çocuğu bendim. Babamın üç eşinden de hep erkek çocukları olmuştu yani anlayacağınız ben sülalemizin tek kız çocuğu ve tek kız torunuyum değerimi biliyordu ailem tek kız olduğum için. Prensesler gibi büyüyordum .Elim sıcak sudan soğuk suya deymiyordu. Herkez peşimde dönüyordu çok güzel bir kızdım . Bizim yöremiz de kız çocukları erken yaşta evlendirilirdi,okumazlardı. Bazıları ilk okulu okurdu bazıları ise orta okul. Ben ise orta okula kadar okumuştum . Aileme çok söylemişlerdi okumayın diye ama Dedem Recep onların hiç birini dinlemedi beni orta okula kadar okuttu. Okuldan çıkınca beni görmek için görücüler geliyordu .Rahat yaşamamı istedikleri için zengin bir aile bekliyorlardı. Çok geçmeden kısa bir sürede zengin tipi güzel uzun boylu biri bana talip olarak gelmişti. Çok yakışıklıydı .Benim yaşımda hiç bir kişiye sormazlardı istermisin diye tabiki bana sormuşlardı . Ben adamı çok beğendiğim için evet demiştim. Keşke evet demeseydim . Evleneceğim adamın sonradan benden on yaş büyük olduğunu öğrendim kısa bir süre sonra adam hiç gösteriyordu yaşını ama neden beni istemişti. Uzun bir süre sonra adamın belalı bir mafya olduğunu öğrendim. Ama evlenmiştik bile her şey için çok geçti. Düğünümüz çok güzeldi mafya olduğunu öğrenmeden önce adama halen aşıktım . Nikahtan sonra arkadaşlarıyla konuşurken öğrenmiştim mafya olduğunu. Böyle bir adamdan nasil mafya çıkabilirdi ki . Kendimi üzmek istemiyordum belki başkalarına kötü biriydi. Bana iyi biri olacaktı. Öyle düşünüp düğünü geçirmiştik. İlk dansimizi edecektik korkuyordum. Bana bisey yapar mıydı ki. Kafamda bir sürü soru dönüyordu. Bisey yapmamıştı .ama konuşurken dans ederken mafya olduğunu bana itiraf etmişti. Şaşırmıştım. Bana bakkdayken gördüğünü ve bana aşık olduğunu söylemişti bende ona açık açık hislerimi söylemiştim. Konuşmamız aynı bu şekilde geçmişti.
Aslında senden çok fazla uyansam ve korksam da ayrı bir karizman var vep sanırım bende sana aşık oldum dedim .
Sevinmişti sanırım çünkü gülmüştü. Hislerimizi karşılıklı olması hoşuma gitmişti . Düğün bitmişti evimize gitmiştik. Bana her Ne kadar iyi davransada korkuyordum.bana bisey yapabilir di.ilk gecemiz kötü geçmemişti . İlk gecemiz her yeni evlenmenin yeni gecesi gibi geçmişti. Normal di .sabah kalktığımızda kolunda yatıyordum kocamın. Keşke her zaman böyle geçseydi evliliğim. Sabah uyurken birden telefon geldi ve hemen yataktan kalktı ve bana bağırarak bana kıyafet hazırla dedi. Bir tane kot bir tane tshirt verdim hemen giyip gitti .kahvaltı yapıyordum. Kaynanamla ilk defa konuşmuştum .Çok değişik biriydi .iyi biri desen iyi biri değil kötü biri desen kötü biri değil. Değişik bir kadındı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra kahvaltı masasını tek başıma topladım. Çok yorulmuştum. Hemen geçip odama yatmak istediğimi söyledim. Kayınbabam o sırada bağırarak kahve yapmamı söyledi. Mutfağa gidip bol köpüklü şekerli bit kahve yaptım Kayınbabama ve kaynanama .kaynanam yanına çağırarak onu la gelmemi söyledi. Onunla beraber değişik bir odaya gelmiştik. Bu oda be odasıdı çok merak ediyordum ama soramadım tabiki. Bir köşe gösterip oturmamı söyledi oturdum.o da yanıma oturdu ve bana oğlunu sevip sevmediğimi sordu.ben utanarak onu çok sevdiğimi söyledim .kaynanam buna sevinmişti. Sonra oğlunun bana iyi davranıp davranmadigimi sordu .bende daha ilk günümüzden beraber uyurken birden hiç birsey demeden kalkıp gittiğini söyledim ve haberde anlamamıştım merak ediyordum çok fazla.