KARŞILAŞMA

197 43 139
                                    

Iyi okumalar❤

Beğenip yorum yazmayı unutmayın😍😍

10 yıl sonra;

Zamanla acılar geçer derler ya zamanla unutursun öyle birşey yok işte ben zamanla onları daha çok özlüyorum yokluklarının verdiği acı geçmiyor gün geçtikçe daha çok artıyor içimdeki acı daha çok büyüyor  10 yıl geçti ama ben onların yokluğuna alışamadım alışamıyorum.

"Günaydın ev ahalisi "dedim  neşeyle.

"Ve görüşürüz"

"Kızım  kahvaltı etseydin "

"Babanne geç kalıcam"

"Tabi kalırsın 7:40 uyanırsan olacağı bu sonra geç kalıcam diye koşuşturuyorsun " dedi Ceylin kardeşinin bu halinden sıkılmış bir şekilde.

"Abla ben hecan seviyorum bide uykumun 1 saniyesi bile benim için ne kadar önemli biliyormusun"

"Keşke bunu gece geç saatlere kadar telefonla oynarken de düşünsen"

"Ablacım telefon benim hayatımın anlamı ayrıca ben telefonla oynamıyorum kitap okuyorum"

"Öyle olsun"
ablama  göz devirdim.

"Kız sen yüzüne birşey mi yaptın"dedim  sinsi bir şekilde sırıtarak.

"Evet  güzel olmuş mu deyişiklik yaptım"dedi Ceylin gülerek.

"Evet " dedim  geri geri gitmeye başladım kaçmak için  hamle yapacaktım.

"Farklı bir Hayvana dönmüşsün"dedim ve arkama bakmadan koşmaya başladım.

Ablamın barış sesleri geliyor hayvan, mal,salak gibi övmeleri her zaman ki şeyler.

...

"Günaydın  millet son sınava girmeye hazırmısınız"dedim neşeyle ve ilk işim mertin saçını bozmak oldu.

"Kızım her sabah bunu yapma ya ne istiyorsun saçlarımdan"

"Sevdiğim için yapıyorum"

"Günaydın"dedi Melis

"Sınav mı bize girecek biz mi sınava girecez tartışılır şahsen sınav bana girecek" dedi Mert sınıftakilerin hepsi gülmeye başladı.

"Niye çalışmadın mı?"dedim.

"Kızım benim bir kuralım var bilirmisin"dedi mert

"Yo ne" dedim merakla herkez dinliyordu.

"Matamatik' e asla çalışılmaz çünkü çalışsamda anlamam"

"Kardeşim senin matamatiği anlamaman normal matamatik zeka işidir ve o sende yok "dedi Burak  herkez gülmeye başladı.

"Hahah bunu söyleyen matamatikten 50 alan kişi kardeşim salak olduğunu biliyoruz  bu uzaktan da anlaşılıyor o yüzden hatırlatma yapmana gerek yok "dedi Mert

Burak mertin kafasına vurarak saçını bozdu.

"Lan naptın saçımı bozdun kızlar beğenmeyecek"dedi Mert ve saçını düzeltmeye çalıştı.

"Sanki saçın düzgün olsa beğenecekler kızlar  seni"

"Niye öyle diyorsun kızlar benim peşimden koşuyor "

"Kızlar ne zaman maymunların peşinden koşmaya başladı"dedi Burak herkez gülmeye başladı.

"Olum kızlar senin deyil benim peşimden koşuyor"

"Ay yeter sabah sabah ne bu neşe"dedi Melis

"Onlar birbirine laf sokmadan uyanamıyorlar"dedim

"Aynen kanka"dedi Mert

SON UMUT KIRINTILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin