Altında fileli çorabı ile bacakları seksi gözükürken eteğini daha yukarı çıkarıp kalçalarını azda olsa belli eden Tae,bu gece kendini tatmin edecek bir afet arayacaktı gözleri.
Üstündeki beyaz tişörtün etekleriyle oynarken aynadan kendine bakıyordu hala.Saçları fönlüydü azda olsa,ama hoş gözüküyordu.Eteği siyah fırfırlıydı,hafif eğilse arkası komple gözükürdü
Bunları boş vererek Dior'dan aldığı çok yüksek olmayan topuklu ayakkabısını kutudan çıkarmış havaya tutarak bakıyordu.Gayet hoştu bence.Zarif elleriyle tutarak giydi ayakkabısını,ipleri bağladığı zaman da herşey bitmiş olacaktı.
Aynadan kendine bakıyordu;Siyah fırfırlı eteği, beyaz fileli çorap giydiğinden kendini fazla belli eden prüzsüz incecik bacakları ve bol siyah tişörtü..
Enfes gözüküyordu
Aynada hala kendini süzerken,kapı açıldı ve içeri müdürü girdi,müdür pis bir sırıtışla onu süzüyordu.'Bir ara bende bu afeti altıma almalıyım' diye aklının bir köşesine not etmişti bunu.
Yanına gelip
"Her zamanki gibi mükemmelsin güzelim"
Demiş ve saçını kulağının arkasına sıkıştırmıştı müdürü.
Belini tutup kendine çekmiş ve boynunu öpmüştü,bir süre orada kalıp kokusunu çekmişti içine iyice.Tae ise birşey yapmadan saçını okşuyor aynı zamanda hafif hafif sürtünüyordu.
Tae uzaklaşıp,kapıya doğru gidecekken unuttuğu şeyle makyaj masasının önüne gelip karpuzlu lip balmını gözüyle aradı,ama istediği şey gözüne gözükmeyince arkasından öksürük sesi gelmiş ve oraya ayakları üzerinde dönmüştü.
"Bunu mu arıyorsun?" Diyip elindeki lip balmı sallamıştı müdür.
"Ah evet,kaybettim sandım!" diyip yanına gidip alacaktı ki müdür vermemiş elini arkaya götürmüştü,Tae ona boş boş bakarken müdür aletini göstermişti.
Oda oraya bakınca pantolonu zorlayan bir alet görmüş hafif sırıtmıştı,insanların üstünde bıraktığı etkiye bayılıyordu,tek bir dokunuşuyla erekte olan müdürüne bile.
Müdürü geri geri giderek koltuğa oturmuş ve Tae'nin oturabilmesi için bacaklarını iyice açmış ve bacağını patpatlamıştı.Tae ise ilk önce kapıya sonra kendisini pür dikkat izliyen müdüre kaymıştı gözleri.
"Her an biri gelebilir müdürüm."
Demişti ama müdür sikine bile takmamıştı çünkü kapı kilitliydi,yoksa onunda götü yemezdi.Gayet sakin ve kalın sesiyle
"Kapı kilitli bebeğim"
Sırıtmaya devam ederken konuşmuştu
"Oh..peki.Ağız işi verip gideceğim,Okey?"
"Tamam güzelim,hadi biraz hızlı olalım."
Taehyung hızlıca yürüyüp müdürün karşısında dikildi.Ona biraz baktı,sonra eğilip kemerin tokasını çözmeye başladı.Müdür bu şaheseri dudağını ısırarak izliyordu.İyiki ona sahipti.Başka birisi kapsaydı çok üzülürdü.
Göz temasını koparmadan kemerin tokasını çözmüş boxser'den bile belli olan penise öpücük kondurmuş ve yalamıştı.Sonra biraz daha sert yalamıştı.Ve bu müdürün acı içinde tıslayışına sebebiyet vermişti.
Elini kafasına atmış ve iyice bastırmıştı şişkin penise.Saçını hafif hafif çekiştiriyor ve sıkıyordu avucu içinde.Hafifçe kalçasını havaya kaldırmış ve boxserini çıkarmasını baklemişti.İstediği anında gerçekleşmişti tabiki.Taehyung semsert penisi eline almış ve eli ile okşamıştı,küt tırnağını penisin yarığına batırıp müdürünün acıdan kıvranmasını sağlamıştı.Fazla beklemeden ağzına almış ve lolipop yiyormuşcasına emmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
godly night'tk
FanfictionTae gözüne kestirdiği tanrının altına girmeye niyetliydi.. 170623 21.11