One Shot

216 29 57
                                    

Asano Gakushuu One Shot♡

Kunugigaoka okulunda okuyorsunuz. A sınıfındasınız ve tabi ki de dersleriniz çok iyi. Yine de okulu sevmeyen birisiniz. O kadar ki bazen okuldan kaçarsınız. Okula
katlanmanızın sebebi aileniz.

Ayrıca birçok kişi E sınıfını hor görmesine rağmen siz görmüyorsunuz. Bunun nedeninin bir kısmı kendinizin bir gün oraya gideceğini hissetmesi.

Gerçekten de sanki içinize doğuyormuş gibi yeni senede E sınıfına düşersiniz. Tabi ki bunu başta hiç istemeseniz de sonradan alışırsınız çünkü E sınıfı mükemmel bir sınıf.

Sınavların yapılacağı bir gün ana binaya gittiniz. Sınavdan önce sınıfta arkadaşlarınızla konuşuyordunuz. Sınıfın yanından geçen Asano sizi fark etti. A sınıfındayken arada sırada konuşurdunuz ama sınıfınız değişince konuşmamaya başlamıştınız. Okulun geri kalanı gibi.

Asano sizinle konuşmak istedi. Biraz tereddütle olsa da yanınıza geldi ve ses tonu biraz kendini beğenmiş bir şekilde konuşmaya başladı.

"Merhaba Y/n-chan. Okulun başından beri görüşmüyorduk."

"Sana da merhaba Asano-kun."

İç çekip devam ettiniz.

"Sınıflarımız arasında metreler değil kilometreler var görüşememiz normal değil mi?"

"Ahaha, üzgünüm bir an E sınıfı olduğunu unuttum."

Ciddi ve umursamaz bir bakışla cevap verirsiniz.

"Buraya dalga geçmeye mi geldin? Sinirimi bozmak hoşuna mı gidiyor?"

"Evet, sizi sinirlendirmek eğlenceli. Umarım sınavınız iyi geçer. Yine de biz sizi geçicez. Her zaman olduğu gibi."

Sınıftan çıkmak için kapıya doğru yürürken durup başını çevirir ve konuşmaya devam eder.

"Sınavdan sonra buluşalım."

"Ha?"

Asano konuşmasına devam etmeden hafif bir sırıtışla sınıftan çıkıp gitti.

Bu olay ile bir kere daha insanların sahip olduğunuz konuma göre yargıladıklarını gördünüz.

Sınavınız bittiğinde yine arkadaşlarınızla sınıftan çıkıyordunuz. Giderken aklınıza Asano'nun buluşalım demesi geldi. Biraz tereddüt etseniz de beklemeye karar verdiniz ve okul kapısının önünde onu beklediniz.

Bir süre sonra Asano'yu gördünüz. Yanınıza geldiğinde konuşmaya başladı.

"Vay, ciddiye alacağını düşünmemiştim."

"Dalga mı geçmiştin?"

"Hayır."

"Peki neden buluşmak istedin?"

"Çünkü seninle konuşmak eğlenceli."

Ona anlamsız bir şekilde baktınız. Asano devam etti.

Assasination Classroom - Tepki , Headcanons , One shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin