(jungwon's pov)
Jay'le çıkmaya başlayalı 2 yıl oldu. Ona olan askim her gun daha çok artıyor. Gözleri, dudağı, yuzu kisaca her seyi o kadar mukemmelki. Jakehoon ve sunki'de hala beraber, üstelik heeseung hyungunda sevgilisi var! Şaşırtıcı bir gelişme 😃 Hepimiz ayni universiteye gidiyoruz, bazılarımiz (zeki olanlarımiz😍) notundan ödün vererek bizimle ayni üniversiteye geldi. Ayni yurtta kalıyoruz, jake ve heeseungla 5 yillik arkadasligim, sunoo riki ve sunghoonla 2 yilik arkadasligim ve jayle 2 yillik iliskim hayatımı o kadar iyi etkiledi bunu kelimelerle anlatmam mümkün degil. Hepsine çok minnettarım. Hatta grubumuza bir isim bile verdik. "enhypen" diyoruz kendimize🤭 Fakat jay ve sunghoon degisim ogrencisi oldugu için onlarla 2 aydır görüşemiyoruz. Diğerlerine hava hoş olsada jake hyungla depresyona girmemize çok az kaldi😣 Neyseki bugün geri dönüyorlar!! Cafede buluşacağızz. Hatta simdi çıkıyoruz.
(jake's pov)
Jungwon bana donup
"hyung nasıl görünüyorum durust ol lutfen" dedi"Jungwonum her halinde jayin gözünde çok güzel olacaksin"
"Sağol hyung. Hadi gidelim artık!"
Böylece yola çıktık. Sunghoon'u gerçekten çok özlemiştim. 2 aydır kimse bana güzelim dememişti 😔 Jungwon olduğu yerde ziplamaya başladı heyecandan. Ve otobusten inen iki kisi gördüm.
"Jungwon jungwon geliyorlar"
(jay's pov)
2 yıldır 1 gun bile ayrılmadigimiz 2 ay çok uzun gelmişti. Jungwonumu çok ozlemistim. Duraktayken jungwonun bize doğru kostugunu gordum. Ayni minik bir kediye benziyordu. Tam onumde durdu, gözlerimin içine bakarak
"Seni çok özledim jay" deyip bana sıkıca sarıldı. Bende onun belinden tutup sarildim. Jungwon bir yandan ağlamaya başladı, cok duygusal olması onu daha sevimli yapıyor.
"Bende seni çok ozledim guzelim" dedim.
Gozundeki yaslari sildim
"Ağlama artık, yanındayım ve asla bir yere gitmeyecegim."
"Biliyorum sevgilim" dedi kısık sesle.
Daha sonra cafeye geçtik ve iyice özlem giderdik. Gerçi bundan sonra asla ayrilmayacaktik, bunu dortumuzde biliyorduk. Bir buçuk saat sonra yurta gittik, asil kutlama orda oldu. Çocuklar dönmemize çok sevinmislerdi. Ailemiz uzaktaydı ama onlar yanimdayken kimin umrunda? Belki aileme haksızlık ediyorum ama enhypen benim ailem. Bu 6 çocuk benim ailem. Kardeslerim ve sevgilim. Onlar yanimdayken hiç bir şeye ihtiyacım yok gibi hissediyorum. Hiç bir zaman ayrilmayacagimizi bilmek, onların hep yanımda olacağını bilmek beni dünyanın en mutlu cocugu yapıyor. Hayatim boyunca yanımda olucak yoldaşlar edindim. Birbirimizden hiç ayrılmadık.the end...
NASİL BAGLAYACAGİMİ PEK BİLEMEDİM TT
New boy burada sona erdi. ⭐
Destek olan herkese sonsuz teşekkürler
Sonraki ficde gorusuruz ama gorusumezsek, kendinize cok dikkat edin. Ogun atlamayin, güzelce uyuyun. (dedi sabah uc bucukta bölümü yayınlayan yazar)Tekrardan tesekkur ederim görüşmek dileğiyle 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Boy - Jaywon ✔️
Fanfictiontexting +düz yazi side ships/ jakehoon and sunki ben yazarken çok eğlendim umarım sizde okurken eglenirsinizz