--------------di sekolah-----------
KRINNNG!!!!!! LONCENG BERBUNYI
"Yeay hari ni Sandara datang!" Jerit si kepoh, Sungjea. Sandara berasa agak janggal tapi Sandara hanya memberikan senyuman tidak berapa ikhlas.
Kristal dan cinggunya yang terdengar dari jauh kelihatan marah. Mereka mula merancang sesuatu.--------------di kantin--------------
Sandara sedang beratur untuk membeli makanan di kantin bersama Bom, Jungkook, Sungjae dan Bitna manakala Woo Bin, Ren, MinHyuk, Eunjee sedang menikmati makanan di meja makan sambil menunggu mereka.
"Saya seronok sangat hari ni. Kawan2 saya semuanya baik2." Kata Sandara.
Tiba2 ada sesuatu mengalir di bahu Sandara.
"Owhhh~~ kau seronok ya? Biar aku tambah seronok kau tu...." Kata Kristal sambil menuang kuah kari ke bahu Sandara.
'The Lady Legasus' menggelakkan Sandara. 'Diaorang kenapa? Aduh malunya....' bisik hati Sandara.
Ketika itu Sandara berasa hendak menangis. Pada masa yang sama 'The Scariest' datang ke kantin. Mereka hanya senyum tetapi hanya SungJong tidak senyum. Tiba2 SungJong berjalan ke Sandara lalu menarik tangan Sandara. Yang lain ternganga kerana terkejut dengan tindakan SungJong.
'Sape pulak dia ni? Tapi tak apa lah asalkan aku boleh lari daripada mata2 yang menengok aku tadi.' Bisik hati Sandara lagi sambil ditarik oleh SungJong."Pergilah cuci dulu baju awak saya tunggu kat luar" kata SungJong apabila mereka tiba di depan bilik air wanita. "Geurae, terima kasih." Ucap Sandara ikhlas.
------------------Di dalam tandas--------------
'Sape dia tu? Kenapa dia buat macam tu? Lelaki tu sape pulak? Kenapa dia tolong aku? Kenapa aku tengok semua orang macam takutkan perempuan tu?' Bertubi-tubi soalan bermain difikiran Sandara.
Setelah siap membersihkan uniform sekolahnya Sandara pon keluar, dia mencari-cari dimana lelaki tadi. "Cari saya ke?" Sergah Bom.
"Haish kau ni buat aku terkejut je lah...." kata Sandara sambil mengurut dadanya.
"Hehehe... mian" kata Bom.
"Jomlah ke kelas." Ajak Sandara sambil berjalan ke kelas.Skip
"Weyh Bom, sape perempuan2 tu? Kenapa dia buat aku macam tu? Dan sape lelaki tu?" Tanya Sandara bertubi-tubi. "Ermmm... itu...." Jawab Bom teragak-agak.
TBC
Hai semua jangan keliru tau.... mesti korang tertanya tanya The Lady Legasus ngan The Scariest tu sape?
The Lady Legasus tu kumpulan Kristal, CL, Choa n Min.
The Scariest tu pulak kumpulan TaeYang, DaeSung, DongWoo n SungJong.
YOU ARE READING
I Hate You, But I Love You ><
DiversosIntroduced Heroin ■Sandara-2NE1 Senior Sandara: ■ Bam Bam-GOT7 ■ V Teahyung-BTS ■ Leo-VIXX ■ Jin-BTS ■ T.O.P-bigbang ■ J-hope-BTS ■ G Dragon-bigbang Watak Jahat ■ Choa-AOA ■ Cl-2NE1 ■ Min-Miss A ■ Krystal-F (x) ■...