‴Mitsuyaxreader‷

196 7 0
                                    

☾

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HAYIR! Henüz gitme, Y/N!” Mana'nın dudaklarından yüksek bir inilti kaçar ve küçük kızın patlamasıyla gözlerinin şaşkınlıkla açılmasına neden olur.

Saat şimdi akşam dokuz ve dışarıdaki gökyüzü önemli ölçüde karardı ve Mitsuya'nın evinde vakit geçirmekten günün ne kadar hızlı geçtiğini size gösteriyor.

Mana'nın küçük bedeni umutsuzca kolunuza yapışıyor, tüm gücüyle bir santim hareket etmenizi engellemeye çalışırken kirli elleri sizi minik parmaklarının etrafında sıkıca tutuyor.

Erkek arkadaşın Mitsuya Takashi'nin yanında "bir daha olmaz " diye mırıldanırken -sanki bu günlük bir olaymış gibi- oturduğu yerden kalkıp küçük kız kardeşini senden çekmeden önce bitkin bir iç çekiş duyduğunu duyarsın. .

"Hadi, Mana-chan, Y/N'nin eve gitmesi gerek - geç oldu! ” Takashi çelik tutuşunu sizden çekmeye çalışırken, bu sadece küçük kızı daha da yakınlaşmaya motive eder ve reddederek yüzünü göğsünüze bastırır.

"HAYIR! Kalmasını ve bizimle daha çok oynamasını istiyoruz," diye söze girdi Luna, diğer boş tarafa gelip kolunuzu sallayarak ağabeyine somurtarak yerinde dururken kız kardeşini takip ederek.

Diğer kız kardeşinin de inatçı olduğunu ve kıpırdamadığını fark eden Takashi, şakaklarını ovuşturarak sıkıntıyla inliyor. "Ama öğleden sonra geldiğinden beri sen ve Mana onunla oynuyorsunuz!"

Bu doğru. Takashi sizi evine getirdiği an, Mana ve Luna sizi hemen ağabeylerinin kollarından alıp gün boyu onlarla oynamaya davet ettiler ve Takashi'yi tamamen can sıkıntısı içinde kenardan boş boş gözlemlemeye bıraktı.

"Bu yüzden?" Küçük dilini meydan okurcasına dışarı çıkaran Mana'ya karşılık ver.

Yani? Küçük kız kardeşinin tavrına oldukça şaşırmış olan Takashi, inanamayarak sorar. “Henüz kız arkadaşımla vakit geçirme şansım olmadı!”

Mitsuya kardeşler bir çekişmeye girerken, kız kardeşler ağabeylerine karşı ikiye bir maçta takım olurken, tartışmalar kendi aralarında gidip gelirken, iki kıza söz verdiğinizde sonunda birbirleriyle tartışmayı bırakırlar. onları haftaya sinemaya getirirdin. Bu, sizi tekrar görecek olmanın heyecanıyla ciyaklamalarına neden oldu - yanında onlara göz kulak olması gerektiğinden gitmeyi gönülsüzce kabul eden Takashi ile birlikte. Sonunda, sizi evlerinden çıkarken izlerken ellerinden kurtulursunuz.

"Güle güle Y/N!" Her iki kız da dairenin uzun penceresinin yanında dururken (muhtemelen bakmak için parmak uçlarında), dikkatinizi çekmek için elleriyle çılgınca veda ederken yüksek sesle koro yapıyorlar.

Takashi ile birlikte bulunduğunuz otoparktan, yüz hatlarınızı süsleyen bir gülümsemeyle onlara bakmak için başınızı çevirirsiniz. Bir elinizi havaya kaldırıp, varlığınızı şimdiden özleyen iki küçük kızın sevimli görüntüsü karşısında aynı coşkuyla onlara el sallarsınız. Arkanda, Takashi eflatun gözlerinde büyük bir sevgiyle önündeki senaryoyu izlerken birini kafasına takarken iki miğfer hazırlamıştır bile.

•°• TOKYO REVENGERS X READER ONE-SHOT •°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin