LARA ANLATIYOR
Mark'ın doğum gününe son bir gün kalmıştı ve ben hala gitmek ve gitmemek arasında kalmıştım. Gidersem kızlar kesin bana çok kızacaklar ve hatta küsecekler gitmesemde Mark'ın güvenini kırmış olurdum.
Sonunda gitmeye karar vermiştim ayrıca aşık olduğum çocuğun doğum gününe gitmezsem olmazdı değilmi?
Kızlar demişken Arina ve Rose'yle kaç gündür konuşmuyoruz. İnsan hiçmi merak etmez öldümmü kaldımmı neyse düşüncelerimden ayrılıp salonda televizyon izliyordumki kapının çalmasıyla ayağa kalkmam bir oldu.
Gidip kapıya baktım. Birde ne göreyim Arina ve Rose karşımda. Hiç beklemezdim. Neyse iyi insan(lar) lafın üstüne gelirmiş.
Lara; siz nerdesiniz yaa??
Rose; seni açıkçası rahatsız etmek istemedik.
Lara;niye rahatsız edesinizki?
Arina; son olaylardan sonra iyice düşünmek istersin diye gelmedik.
Arina sanki hiç konuşmak istemiyormuş gibiydi konuşmayıda kısadan kesti ayrıca bana soğuk davranıyordu.
Rose; Bizi içeri davet etmicekmisin.
Lara; Bana sormadan içeri girebilirsiniz.
Bir süre üçümüzde bakıştık ama sonunda onları kendim içeri davet ettim. Onlar içeri geçip oturdu ben de mutfağa gidip yiyecek içecek bir şeyler getirdim. Hepimiz yerleştiğimizde yine hepimiz sessiz sessiz bakışmaya başladık. En sonunda Rose konuşmaya başladı.
Rose; Eeee yokluğumuzda kararını verdin mi?
Bir süre vereceğim cevabı düşündüm. Onlara gidiceğimi söyleyemezdim. Çoktan ikiside yüzüme dikkatli bir şekilde bakmaya başlamıştı. Doğrusunu da söyleyemezdim. Geriye tek bir şey kalıyor.* Yalan söylemek! * Bu onları biraz oyalar.
Lara; Evet. Kararımı verdim.
Arina; Gidicek misin?
Lara; Hayır, gitmicem.
Rose; Afferin, doğru karar.
Birden Rose'nin telefonu çalmaya başladı. Rose telefonun ekranındaki isme baktıktan sonra telefonu çantasına koyup ayağa kalktı.
Rose; Kızlar, siz birlikte kalıp biraz konuşun. Benim Leo'yla bir işim var.
Arina & Lara; Tamam.
Rose evden çıktı ve Arina'yla evde tek kaldık. Ardından biraz sessizce oturduktan sonra Arina ayağa kalkıp perdeyi açtı içeriyi ve dışarıyı kolaçan ettikten sonra gelip yanıma oturdu. Sessizliği ilk bozan o oldu.
Arina; Oraya gideceksin değil mi? Ben seni çok iyi tanıyorum.
Sessiz kaldım çünkü verecek bir cevabım yoktu.
Arina; Dinle... Atlas'ta o partide olucak.
Lara; Çünkü onlar arkadaş.
Arina; Mark'ın dediğini duydun değil mi?
Lara; Atlas'a aşıksın dimi.
Arina; Ve bu yüzden o partiye bende seninle gelicem.
Bu ani cevap karşısında aniden yüzümü Arina'ya çevirdim. Bu cevabı beni gerçekten şaşırtmıştı. İster istemez kaşlarımı kaldırdım.
Lara; Gerçekten mi? Rose biliyor mu?
Arina; Hayır, Rose bilmiyor. Partiye gizlice gidicez.
Lara; Ama bunu başaramayız ki. Onu Leo da oyalayamaz çünkü Leo'da partide olucak.
Arina; kızım sakin ol, orası kolay önce partide ne giyicez ona karar verelim.
Lara; Alışverişe çıkmamız gerekicek.
Arina; Hazırlan AVM'ye gidiyoruz...
🫂
Arina'yla bir sürü dükkan gezdik ve alışverişimizi tamamlayıp benim evime geçtik.
(arinanın kombini);
(Laranın kombini);
Çantalarımız Bunlar;
Ve artık hazırlıklarımız bittiğine göre bunları saklamaya bir yer bulmalıyız.....Arina:Evet asla görmemeli yoksa anlar*kötü gülücüklü bir bakış atar*
☆☆☆☆☆
🎬🎬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmeyen Cennet ve Cehennem
FantasíaBeğenmeniz dileğiyle sizleri çok seviyorum yıldızları parlatmayı unutmayın❤...