6.

504 23 0
                                    

12.06.2023

0524******: sıla (görüldü)

0524******:Sıla lütfen cevap verir misin?

Sıla: kimsin?

Ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözlerimi bile zar zor açıyordum

0524******: kimmiyim Emre ben. Özür dilerim. Seni kırmak istememiştim. Engelimi kaldırırmısın lütfen. Ordan konuşalım.

        0524****** kişisini engellediniz

Yüzümde hemen bir gülümseme oluşmuştu. Beni aratmıştı ve bulmuştu. İstesem beni bulamazdı da neyse şimdi. Zaten kaç yaşındaydık yarın ölebilirdikde. Hemen kendi numarasından onun engelini kaldırmışdım. Tabikide onu hemen affetmiyecektim hatta yüzüne yüzüne vuracaktım.

Sevgilimm💗: beni aratmışsın:)

Yüzbaşımm: evet albayın kızı olduğunu öğrenince 3 gün kendime gelemedim. Beni affettinmi

Sevgilimm💗: hyr

Yüzbaşımm: ama

Sevgilimm💗: Emre
Sevgilimm💗: söylediklerim kolayca hazmedilebilecek sözler değildi. Sen bana hayatımdan çık dedin bildiğin. Emin ol ben bunu duyduktan sonra kendime gelemedim.

Yüzbaşımm: yüzyüze gelelim konuşalım güzelim olmazmı böyle olmuyo karşı karşıya duralım. Olur mu

Sevgilimm💗: Emre senden birşey isteyebilir miyim

Yüzbaşımm💗: tabikide herşeyi yaparım

Sevgilimm💗: ben isteyinceye kadar yüzyüze gelmesek olur mu

Yüzbaşımm: sen nasıl istersen güzelim

Sevgilimm💗: bu arada sen benim kim olduğumu öğrendikten sonra nasıl yazdın. Ben yazmassın diye düşünüyodum.

Yüzbaşımm: hmm. Şimdi bir açıklama yapacağım. Sıla ben senden zaten hoşlanıyordum yani bana yazmadan önce de seni seviyordum. Bana yazdıktan sonra geçen günlerde arattım seni. O zaman bana yazanın sen olduğunu öğrenince bir değişik oldum. Sanki içimde sevdiğim kadınla sırt sırta vererek  vatanı savunuyormuş gibi hissettim. Mutlu oldum. O yüzden şuan yazıyorum.    (Görüldü)

Kalbimin anı atmasıyla okuduklarımı anlamaya çalıştım. Emre beni seviyordu. Seviyordu beni Emre. Beni Emre seviyordu. Telefonu yana fırlattıktan sonra evin içinde çığlık atarak koşmaya başkamıştı. Ara sıra sekiyordum da. kalbim içerde iç organlarımla halay çekerek sekiyorlardı. Nasıl oluyo sorgulamayın. Kapımın çalmasıyla sekmeyi bırakarak kapıya doğru döndüm.

Hadiii

Şimdi naneyi yemedinmi sen

.... Ben lojmandaydım ya lan. Kesin beni silahlarla atacaklardı burdan sıçtım. Saçımı başımı düzelterek kapıya yöneldim. Kapıyı açıp dışarıya bakmıştım. Karşımda 6 tane askerin endişeli gözleriyle beklemeleri ne bir duraksadım tabi. Ben zırhlı araçla gelirler diye düşünmüştüm. Gerçi aracı nereye sokucaklardı acaba neyse konu bu değil. Karşımdaki asker benim tek parça olduğumu anlamıs olucakki bakıslarını gözlerime sabitleyip soru sormaya başladı.

"Hanımefendi iyimisiniz. Niye lojmanda çığlık atarak geziyorsunuz"

"Şey asker bey. Şöyle ki..... Ailemden çok mutlu haber almıştım da o yüzden bir anlık sevinçle oldu. Özür dilerim kesinlikle tekrarlanmiyacak. "

"Anlayışlılığınız için sağolun hanımefendi. İyi gûnler  ''

Nefes alarak kapıyı kapattım ve elimi anlıma vurarak odama geçtim. Ben yüzbaşımı unutmuştum ya la. Yatağıma oturup telefonu elime aldım. Karşımdaki balkonun kapısıda açıktı birazdan kapatırdım nasıl olsa. Üzerimdeki tişörtü çıkarttım altımda sporcu atleti ve altımda da şort vardı. Emreyle konuşmamıza girdim ve mesajları okumaya başladım.

Yüzbaşımm: heyyy nerdesin
Yüzbaşımm: kal geldi lan kıza
Yüzbaşımm: inşallah yukarda kalan ve çığlık atan kız sen değilsindir lojmanda kaldığını biliyorum sadece:) (görüldü)
Yüzbaşımm: sensin değilmi...(görüldü)
Yüzbaşımm: anasını satayım çok güzelsin.
Yüzbaşımm: ve yavrum üzerini çıkartırken balkon kapını kapatman lazım. Yansıma yapıyor:)

Son mesajda gülümsiyerek yavrum kısmında takılı kalmışsım. Ama şimdi ben düştüm ki ya. Mesajın geri kalanı okumaya başlamıştım ve galiba ilk mesajlardaki gibi kal gelmişti bana. Gözlerim yavaş yavaş balkonun kapısına kayınca aşşağıki evdeki Emre'nin bana sırıtarak bakan yüzüyle karşılaşmıştım.

Bu sefer gerçekten battım

Albay YiğeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin