7.

427 17 0
                                    

Hemen üzerime yatağımda bulunan örtüyü örterek koşup balkonun kapısını kapattım. Aşşağıdan gülme sesi gelirken hemen üzerime çıkardığım tişört giymiştim. Sapık çocuk beni dikizlemiş. Şimdi doğru var ki bende az değilim ha mükemmelim Rabbim beni özene bözene yaratmış resmen. Balkonun kapasını kapattıktan sonra perdesinide örterek yüzümde bir gülümsemeyle tekrardan yatağa oturdum. Bu sırada telefonuma gelen bildirimle yüzümdeki gülümseme biraz daha büyüdü. Seviyordum lan ben bu çocuğu. Sohbete girerek mesajlarını okumaya başladım. Ay yukardaki mesajlara bakarken yine bir utanma gelmişti.

Yüzbaşımm: yavrum sanki giremiyeckmişim gibi her yeri kapattın ya dlldlslskl

Sevgilimm💗: kolaysa girsene kilitledim bile yüzbaşım geç kaldın.

Yüzbaşımm: asker olduğumu çok çabuk unutuyorsun.

Sevgilimm💗: bu yaptığın haneye tecavüz oluyor vallaha şikayet ederim seni.

Yüzbaşımm: dur güzelim daha gelmedim. Hem bakalım şikayet ediyormusun? etmiyormusun?

Sevgilimm💗: ederim

Yüzbaşımm: ha yani gelmemi istiyorsun

Sevgilimm💗: yok yok gelme daha hazır değilim. Olmaz yani. Emre gelme sakın. Bak vallaha şikayet ederim. Ederim. Emree baksanaa. Gelme sakın. Bak vallaha bayılırım ben

Yüzbaşımm: gelmiyorum sıla sakin ol.

Sevgilimm💗: tamam be (görüldü)

Emreden

Telefona yüzûmde bir gülümsemeyle bakıyordum. Ne ara bu hale gelmiştim. Sıla.... Çok güzeldi,çok şirindi, kalbi çok güzeldi. Tabikide o üzerini çıkarırken bakmamıştım. Gözlerimi kapatıp beklemiştim zaten altında sporcu atleti olduğu için pek sorun olmamıştı. O utangaç haliyle koşması beni güldürmüştü. Albayın kızı olması beni şaşırtmıştı ama pek bu konunun üzerininde durmamıştım. Sonuçta albay onu sevdiğimi biliyordu. İlk zamanlarda tabikide bana çok çektirmişti. 100 tur askeriyenin etrafında koşturmuş, 320 tane mekik, 67 tane şınav, 98 tane barfiks çektirmisti. Şınavın az olmasının sebebi de ilk başta albay 100 tane çektirmiş daha sonra kaç tane olduğunu unuttum diyerek tekrardan başlatmıştı. Unutmadığını biliyordum. Kapının çalmasıyla yatağımdan kalkarak kapıya yöneldim. Kim bilir kim gelmişti yine. Kapıyı açıp baktığımda karşımda timin dedikoducusu selimi gördükten sonra ona bakıp yatak odasından telefonumu alıp salona geçmiştim selim'de kuyruk gibi peşimden geliyordu. Koltuğa oturup selime döndüm niye gelmişti.

"Bir şey içermisin selim"

"Yok komutanım "

"Oğlum askeriye dışındayız rahat ol. birşeyler yer misin?"

"Aslında açım komutanım yerin elinizden birşeyler"

Birşey demeden mutfağa ilerledim. Ocağa makarna suyunu koyarak salata yapmaya başladım.

Herşey hazır olduktan sonra kolaları katarak selimi çağırmaya gittim. O sırada selimi gözlerini kocaman açmıs bir şekilde telefonuma bakarken görmeyi beklemiyordum. Benim geldiğimi görmüs olucakki acaleyle kalkarak

"Komutanım benim gitmem lazım"

Diyerek koşar adımlarla kapıdan çıkmıştı. Ne olduğunu anlamamıştım bile yine Allah bilir ne dedikodusu vardı da onu iletmeye gidiyordu. Göz devirip koltuğa kendimi attım. Telefonu elime alıp bildirimler baktığımda bende gözlerimi açıp baka kalmıştım bu sefer gerçekten

Siktir.

İyi günler✨

Albay YiğeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin