"Kawan kau datang tu, Imran" ujar aku kepada adik lelaki ku. Baru pulang dari kedai. Barang diletak atas meja dapur.
"Okey" Imran pergi ke ruang tamu. "Oh, Haziq !!" Imran berjabat tangan bersama rakan nya.
Selesai meletak barang di meja dapur, aku terus ke bilik untuk berehat sambil layan tiktok. Puas layan tiktok sampai mata berat, aku menutup mata.
"Aku nak ke tandas sekejap boleh ?" Haziq bangun berdiri.
"Boleh, tandas dekat bilik tengah" beritahu Imran sambung main game di PC.
Haziq teruskan berjalan ke bilik tengah. Haziq membuang hajat apa yang patut selama 3 minit. Selepas itu, dia keluar dari bilik tengah dan perasan yang dia mendengar suara mendesah dari bilik ke lima.
Haziq pergi untuk menjenguk. Rupanya kakak Imran si Tina tengah tidur di katil. Video seks terpasang di telefon nya. Haziq duduk di sebelah Tina. Video seks japan gangbang.
"Like seriously?" Haziq menutup fon Tina dan letak di atas meja. Haziq panjat tubuh Tina dan menyelak baju ke atas. Breats Tina tidaklah sebesar perempuan lain tapi cukup buat lelaki tupai melompat.
Haziq mula menghisap puting Tina seperti anak kucing kelaparan susu ibunya. Tangan kiri meramas tetek kiri Tina. Selepas itu, Haziq turun ke bawah. Selimut diselak.
Tina hanya pakai spenda berwarna hitam. Spenda ditanggalkan dengan perlahan. Paha Tina dikangkang kan. Tiada bulu. Haziq jilat pussy Tina dengan perlahan.
"Ermmm"
Slurpp slurpp. Haziq jilat lagi.
"Ahhh ahhhh" Tina mendesah.
Slurpp slurpp. Haziq menjilat lagi laju.
"Ahhhh ahhhh"
Haziq masukkan jari telunjuk ke dalam pussy untuk fingering sambil menghisap.
Slurppp slurppp slurppp
"Ahhhh ahhhh sedap laju lagi" ujar Tina meramas rambut Haziq. Tekan belakang kepala Haziq di pussy nya.
Selesai itu, Haziq mengeluarkan batang dari seluar dan letak di bibir Tina. Mulut Tina terbuka sedikit terus Haziq memasukkan ke dalam mulut Tina. Haziq mendayung batang di mulut Tina.
Basah sahaja batang Haziq, Haziq pergi ke pussy untuk tujah.
"Ahhhh" Tina terjaga. "Ha-haziq ?"
"Hai sayang ? Sedap ?"
Tina masih terkejut. Ingatkan Imran, rupanya Haziq.
Haziq masukkan batang ke pussy lagi dalam. Tina tidak dapat halang kerana itu yang dia mahukan dari awal.
Plop
Pussy kentut.
"Ahhhh ahh"
Haziq menujah lebih dalam ke pussy Tina dengan kuat.
"Ahhhh ahhhh sedapnya batang Haziq" mata hitam Tina hilang. Tinggal mata putih sahaja. Batang Haziq 8cm buatkan Tina hampir hilang kawalan. Air liur Tina meleleh.
Jika dilihat, Tina sudah seperti anjing. Cuma tiada ekor dan koler ja. Haziq tujah lagi dan lagi sampai rasa nak cum baru dia pancut dekat muka Tina.
"Kalau nak batang lagi, roger ja adik ya ? Adik akan tujah puki akak sexy ni. Dekat outdoor pun boleh" kata Haziq. Dayung batang ke depan dan belakang.
"Okey ahhh ahhh"
"Nak pancut-" Haziq cabut batang dan memancut air mani di muka Tina. Air pussy Tina pun keluar meleleh.
Habis muka Tina penuh dengan air mani. Nampak agak hot disitu. Haziq tampar muka Tina dengan batang 8 cm itu. Tina hisap batang Haziq.
"Sedap, kan ?" Tina hanya angguk. "Aku cau dulu. Nanti ada orang nampak pula. Sayang puki kau ni"
Haziq berlalu pergi dari bilik Tina. Tina kembali tidur di katil. Imran masih bermain game di PC dan dia tidak tahu pasal kejadian antara Tina bersama Haziq. Setiap kali mereka berdua berjumpa atau terserempak, mereka akan fuck di hutan.
YOU ARE READING
Wild Cat & Man 🔞
Короткий рассказCerita random. Cerita yang mempunyai unsur sex 18+. [ Lambat update sebab kekurangan idea ] Kebanyakkan nya fantasi