A doua zi ma trezesc lenesa,ca de obicei, si imi amintesc ca nu mi-am adus haine de la orfelinat. Ma indrept spre dulap cu speranta ca poate sunt niste haine acolo. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca dulapul era plin cu haine de firma si ,culmea, toate erau pe marimea si gustul meu.
Am verificat ceasul si am vazut ca m-am trezit mult prea devreme. Asa ca m-am decis sa alerg prin parcul de langa casa. M-am imbracat intr-un trening negru din dulap, mi-am luat telefonul si castile si am iesit din casa.
Parcul era cam gol ,poate din cauza ca era 6 dimineata. Pe o banca era o fata care mi s-a parut cunoscuta asa ca m-am indreptat spre ea. Mi-am dat seama ca era Ema si chiar m-am bucurat.
-Ema!!!
-Ce??a spus ea uitandu-se derutata in jur.
-Ce mai faci?am spus in timp ce ma asezam langa ea.
-bine...
-Ieri, dupa scoala mi-ai spus ca locuiesti pe aici. Unde mai exact?
-Acolo.a zis aratandu-mi casa vecina cu a mea.
Daca ma gandesc mai bine, tu nu mi-ai spus unde sstai.
- Stau in casa de langa tine.
- Serios? Nu pot sa cred... vrei sa mergem impreuna la scoala?
- Sigur.
Am mai stat putin vorbind cu ea tot felul de chestii. Pana cand amandoua am plecat sa ne pregatim pentru scoala.
Cand am ajuns am facut un dus si m-am imbracat cu uniforma scolii. Cum astazi aveam sportul mi-am inesat in ghiozdan si treningul. Cand am auzit soneria am coborat repede la usa sa deschid si ,surpriza mea, nu era ema. Era un baiat.
- Pot sa te ajut?
- Da si nu.
- Scuze, te cunosc?
- Nu, dar o cunosti pe sora-mea Ema.
- Esti fratele emei?
- Da , unicul ei frate.
- Bine, ce cauti aici?
- Am aflat ca surioara mea mai mica are o prietena noua si am venit sa o cunosc.
- Sunt anastasia.
- Imi pare bine, eu alex.
- Altceva alex...
- Nu. Pari ok. Cum sa-ti explic...Ema a avut niste prietene mai...
Cand sa mai zica ceva ema apare destul de furioasa.
- ce ti-a zis?ma intreaba repede.
- Nimic.
- De ce trebuie sa-mi sperii toate prietenele.spune de data asta uitandu-se spre alex.
- Calm surioara. Am vrut doar s-o cunosc. Dar acum trebuie sa plec . pa fetelor.
.......................................................................................................................................................................
Va place cartea?
CITEȘTI
My Daily Nightmare
ParanormalneAcum 6 ani totul a inceput pentru mine si a fost ca un cosmar. Dar daca trecutul se intoarce cu forta?