R, 19 ani, student la Litere. Tot ce trebuie sa stiti deocamdata. Am multe pasiuni, printre care: crossdressing, muzica de bagaboante din anii 2000 si culoarea roz. Tiparul meu ideal de barbati: barbatii impunatori, plini de muschi si tatuaje care ma domina si-mi abuzeaza toate gaurile. Din fericire reusesc sa ii atrag datorita pozelor mele provocatoare de pe internet.
Acum doua seri eram extrem de suparat, un hookup imi daduse cancel. SI CHIAR MA CHINUISEM CU CLISMA GEN. Stateam pe o banca in parcul din piata Unirii si mi-am aprins un slim. Ma gandeam ce as fi putut face, asa ca am deschis Grindr. Mi-a aparut profilul lui Klaus. 21 de ani, poze de la sala si un tatuaj cu aripi de inger pe spate. La doar 500m distanta! Mi-a dat mesaj, am simtit o senzatie de bucurie acolo jos. Buzele cereau sturion. Am ajuns la el in 4 labe, evident. Arata si mai bine in viata reala. Apartamentul era decorat cu mult bun-gust. Ma invita pe canapea si ma serveste cu un pahar de vin. Am incercat sa fac abstractie de sutienul indesat intre perne. Nu conta, ma excita atat de tare incat toate, inclusiv filmul din fundal erau doar detalii. Caldura corpului lui pornea instinctul.
Instinctul de a-l ruga sa fie rau, instinctul de a-l ruga sa ma trateze ca pe cea mai ordinara carpa. Dar m-am abtinut si am zis sa ma las surprins. Cinci secunde mai tarziu, simt o mana pe picior. O gura dornica sa-mi exploreze gatul. O a doua mana pe sub tricou. I-am dat un semn aprobator printr-un geamat de placere. Asa ca ma ia pe sus si ma tranteste pe canapea. Schiteaza un zambet pervers la chiloteii mei roz siclam. Se ridica imediat si scoate dintr-un sertar o zgarda si o bila de plastic. Mi-o baga in gura. Ma trage violent spre dormitor, unde incepe sa smulga hainele de pe mine. Ma inghesuie intr-un colt si incepe sa-si plimbe mainile pe linia corpului meu in timp ce se uita la mine in tacere. Cumva linistea dinaintea furtunii.
Ma leaga de tavan cu niste lanturi care-mi intrau aproape in carne. Ma uitam doar in sus, aproape pentru a-mi cere iertare. Mi-era rusine de ce faceam, dar era asa de natural, de crud..
Aceasta profunda meditatie nu a durat foarte mult, fiind intrerupta de ceva tare si cald care ma patrundea si ma spinteca aproape
CITEȘTI
Al meu, al lui, al tuturor
General FictionMinti bolnave ale unor oameni nevinovati. Rusinea care s-a insamantat inconstient in vietile noastre si care ne mananca de vii. A fi homosexual in aceasta tara este echivalent cu a fi un criminal. Asa ca ce rost mai are sa incerci sa fii un om norma...