+18

26.5K 383 10
                                    

Chiar vroiam să-i spun vreo două din cauză că mă legase, însă nu puteam, așa că am încercat să stau calmă până mă va lăsa liberă.
Îl priveam fix în ochi. Stătea pur și simplu în fața patului mușcându-și buza și analizându-mă din cap până-n picioare. După câteva secunde își dă tricoul jos lăsând la vedere un bine făcut abdomen și se apropie de mine. Se așează peste mine începând un sărut senzual de-a lungul gâtului în timp ce eu încercam să mă eliberez. Văzând că încep să mă agit, s-a oprit brusc.
- Relaxează-te, baby! Dacă vei fi fetiță cuminte te voi elibera, îmi spunea de parcă aș fi fost un copil mic de doi ani.
Văzând că orice aș face era fără putință, m-am lăsat complet relaxată în timp ce Harry se juca cu corpul meu. Săruturile lui fierbinți îmi lăsau vânătăi pe pielea mea fină, iar mâinile lui se apropiau de chiloții mei încercând să mii dea jos. Se ridică din pat făcându-mi cu ochiul, după care își desface cureaua și își dă pantalonii jos. Știind de ce va urma, îmi închid ochii așteptând să se termine totul.
Îi resimt mâna. Simt cum degetele lui aspre îmi coborau fin chiloții, după care își plimbă cealaltă mână pe abdomenul meu ajungând la închizătoarea sutienului. Bretelele îmi alunecă ușor de pe umeri, în timp ce el îmi dezlipește banda de pe gură. Fără să apuc să îi spun vreun cuvânt, buzele lui fac contact cu ale mele. Îi simțeam respirația lui fierbinte în timp ce limba lui încerca să-și facă loc prin buzele mele uscate. Scot un geamăt, după care se oprește din acțiune. Deschid ochii. Privirea lui de un verde ca de smarald, strălucea în lumina razelor de soare. Mă privește intens în ochi, după care își întoarce privirea spre picioarele mele ce erau legate de o parte și de alta a patului. Zâmbetul lui pervers de pe chip în transmitea un mesaj ce nu era tocmai plăcut.
- Îți interzic să te gândești la ceea ce cred eu că vrei să faci! îi țip în ureche reîncepând să mă agit.
El începe să râdă scurt, după care îmi pune banda adezivă.
- Sincer, îmi placi mai mult când ești tăcută.
Nu m-am putut abține să nu mă încrunt la cuvintele spuse, era pur și simplu prea enervant.
Harry își deschide un sertar din noptiera din dreptul meu și ia un pliculeț albastru pe care îl desface. " Scula " lui era deja tare, pregătită pentru o partidă bună de sex. Își aranjează prezervativul, după care se așează peste mine, rezemându-se de-o parte si de alta al corpului meu cu ajutorul coatelor.
Își îndreaptă penisul spre intrarea mea, timp în care închid ochii și expir adânc. Acesta e momentul. Momentul în care îmi voi pierde virginitatea pentru totdeauna.
În momentul când penisul a făcut contact cu vaginul meu, corpul meu a început să se contracte. Reflexul meu a fost să mă ridic arcuindu-mi spatele în timp ce ochii mei erau larg deschiși.
- Ah! Ce bună ești!
Fără să observ, în ochii mei se aflau câteva lacrimi pregătite de a curge deasupra obrazului meu din cauza durerii provocate. Harry își scoate "scula" din mine, după care ia un șervețel și mă șterge de câțiva picuri de sânge ce au curs din cauza ruperii himenului.
Mă las ușor deasupra pernei începând să expir ușurată. În timp ce el își continua acțiunea, simțeam respirația lui deasupra gâtului meu. Dinții lui îmi lasă o mușcătură zdravănă deasupra umărului meu, după care începuse a mă linge pe toată suprafața până ajunse între sânii mei. Degetul lui a început să se joace cu unul din sfârcurile mele, în timp ce limba lui mi-l sugea pe celălalt. Simțeam cum sfârcurile mele începeau să se întărească din ce în ce mai tare, iar lui văd că îi plăcea din ce în ce mai mult. În momentul când s-a plictisit de sânii mei, a urcat înapoi spre gât, ajungând la urechea mea pe care o mușcă cu dinții fără milă.
Brusc, simt cum încetează din a intra înauntrul meu, făcând mișcări ușoare deasupra clitorismului meu. Nu m-am putut abține să scot un strigăt de plăcere. Observând că îmi place, Harry îmi zâmbise pervers după care își înfășură brațele de talia mea trăgându-mă puțin mai jos. S-a ridicat în genunchi, după care m-a prins de coapse punându-le de o parte și de alta al abdomenului lui pentru a avea și mai mult loc de penetrare. Penisul lui reintra în vaginul meu, pereții mușchilor mei încordându-se la simțirea lui. Durerea provocată din început, devenea deja o plăcere pentru mine.
- Îți place, baby? Ah! Știam din clipa în care te-am văzut că ești bună la pat și se pare că am avut dreptate.
După câteva momente, simt cum se încordează brusc și își scoate penisul afară. Mâinile lui iau prezervativul repede după care începe să se elibereze deasupra abdomenului meu. Picurii de spermă curgeau deasupra mea în timp ce el scotea un geamăt de plăcere și își mușcă buza. Cu cât ejacua mai mult, cu atât "scula" lui se făcea tot mai moale. Harry a luat prezervativul și l-a aruncat la gunoi punându-și boxerii pe el.
Eu încă aveam nenorocita de bandă la gură, așa că nu puteam scoate încă nici un sunet.
- Stai calmă, îți primești și banii, dar înainte de a te lăsa să pleci, vreau să te mai gust o dată.
Limba lui fierbinte se mișca deasupra corpului meu începând de la feminitatea mea până a ajuns la bărbia mea. Mă privește în ochi, după care îmi desprinde ușor de pe buze banda adezivă. Inspir aerul curat pentru câteva minisecunde, după care mă încrunt. Își închide ochii și își apropie buzele de ale mele. Fără să își dea seama, chiar în ultimul moment, chiar pe când buzele lui să facă contact cu ale mele, inspir profund, după care îl scuip direct pe față.

Sex To Survive [ H.S FanFiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum