18: Tolstoy
...
❤️39m 💬779.7k
tsundokubookshop "Birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin."
- Anna Karenina, Leo Tolstoy, sayfa 799
Selamlar güzel insanlar, umarım hepiniz iyisinizdir. Yine kısa tutacağım bugün sohbetimizi, zaten hepimizin çok iyi bildiği bir yazar ve kitapla geldim size. Anna Karenina, paha biçilemez bir eser, okumalara doyamazsınız. Romanda dürüst bir evliliğin mutluluğu ile yasak bir ilişkinin düş kırıklıkları karşılaştırılır; sadakat, tutku, kıskançlık gibi temalar işlenir; bir yandan da o dönemde Rusya'da kadınların durumu, eğitim reformu gibi konular dile getirilir. 125 farklı yazarın belirlediği bir listede zamanımıza kadar yazılmış en iyi roman olarak görülmüştür.
Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum, esen kalın.
- Vincent
...
k vincent yine karamsar
o seni ne üzüyor söyle bize
a anna karenina ha....
p çok iyi kitap bu arada
e iyi kitap da sıkıcı be birader be
h tipik rus edebiyatı.. kelimeler bile soğuk ve soluk, şaka gibi
z tolstoy çok acı çekmiş anna öldüğünde...
w vincent keşke üzülmesen...
...
"Bugün ne yapalım istersin, aklında bir şey var mı?"
Yatakta oturup sosyal medya gönderisine metin yazan bebeğime karşılık konuşup yanına iliştiğimde bakışları beni buldu ve parmaklarını saçlarıma sarıp alnına dökülen tutamları geriye itti.
"Hayır, aslında çok yorgunum. Zamanımızı evde geçirsek olur mu?"
"Tabii ki de olur bir tanem."
Saçlarımda gezinen parmaklarını tutup öptüm ve yanına uzanıp ne yaptığına bakmaya başladım. Bugün dükkana gitmek istememişti, o yüzden evdeydik. Bakışlarını bana çevirip bilgisayarı yatağa bıraktığında bedenini tamamen bana döndürdü ve mırıltıyla konuştu.
"Jeongguk, sıkılmıyorsun değil mi?"
"Hayır bebeğim, kesinlikle sıkılmıyorum. Senin yanında nasıl sıkılabilirim ki zaten?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bookshop×Taekook ✓
FanfictionJeongguk, itinayla takip ettiği kitapçı hesabını İngiltere'de bulmuştu. By Amethyst 📚