BÖLÜM 17

281 27 31
                                    

Ne yapacağını bilmeden oturmuş sevgilisinden gelecek iyi bir haberi bekliyordu. Lanet kurşunun kendisine isabet etmemesi beklediği her an canını sıkarken saatlerdir tek bir haber almadan beklemekten yorulmuştu.

Yutkunmaya çalışıyordu ama yapamıyordu. Kurumuş boğazı her defasında acırken ameliyathaneden çıkan doktoru görünce ayağa kalktı hemen.

-Nasıl.

-Bay Vegas elimizden geleni yaptık fakat...

-Sakın kötü bir şey söyleme doktor, lütfen.

Yalvarır tonda söylediği şeylerle doktor sıkıntılı bir nefes aldı.

-Bakın bay Pete geldiğinde kalbi durmuştu yaptığımız müdahale ile geri döndürmeyi başardık fakat çok üzgünüm ki durumu oldukça ağır.

-Yani?

-Şuan yoğun bakımda fakat uyanabileceğini düşünmüyorum...

Vegas duyduklarını kabul etmek istemiyordu. Petesiz olamazdı ki, şimdi bu durumu nasıl kabullenebilirdi?

-İyi olacak doktor, iyi olmak zorunda.

-Üzgünüm beklemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok.

-Görmek istiyorum.

-Tabi, arkadaşlar size yardımcı olsun yanına geçebilirsiniz.

Vegas hemşirelerin yardımı ile içeri girdi. Yatakta hareket etmeden solunum cihazına bağlı  sevdiğini görünce gözünden yaşlar akmaya başladı. Ağır adımlarla yatağa yaklaştı, sonunda solgun yüzü ile öylece yatan bebeğini görünce duraksadı.

-Pete...

Elini tuttu sevgilisinin, o korkardı biliyordu . Korkmasın istiyordu. Yanında olduğunu bilsin istiyordu.

-Korkma bebeğim, ben yanındayım... Sakın korkma seni bırakmam asla tamam mı?

Ellerini saçlarında gezdirip okşadı. Sonrasında alnına bir öpücük bırakıp boynundan kokusunu içine çekti.

-Biraz dinlen haklısın çok yorgunsun biliyorum, ama sonra uyan bana dön sevgilim tamam mı? Pete beni duyduğunu biliyorum. Sana yemin ederim ne istersen yaparım yeterki bana dön...

Derin bir nefes daha alıp, yanağından öptü bu defa sevdiğini. Petein üzerinde takılı cihazlarda gözlerini gezindirdi bir süre ve sonrasında elini tuttu tekrar sıkıca.

-Sen uyandığında birlikte gideceğiz buradan Pete. Sen nereye istersen oraya gideriz, sen nasıl istersen öyle yaşarız. Sana söz yaptığım hataların hiç birini tekrarlamayacağım, sana söz seni asla kısıtlamayacağım... Ben sözümü tutarım Pete bunu çok iyi biliyorsun değil mi?

Ellerini tekrar saçlarında gezdirmeye başladı. Yumuşak tutamlar parmaklarından akıp geçerken gülümsedi.

-Benim güzel sevgilim, benim özel sevgilim... Ne kadar kızsam da sana kıyamam asla. Bebeğimiz bizden gitti ve bunun suçlusu da benim aslında. En çok kendime kızdım ben bana bunları ablatabileceğin güveni veremediğim için sevgilim... Seninle çocuklarımız olsun istiyorum Pete, kızımız olsun istiyorum sonra bir oğlumuz olsun... Aile olalım istiyorum. Ailemizden almadığımız sevgiyi çocuklarımıza fazla fazla verelim. Çok sevelim onları Pete, öyle çok sevelim ki çocuklarımız bizden hiç bir zaman kopmasın, korkmasın... Seni çok seviyorum ben Pete, yaptığım hatalara rağmen seninde beni sevdiğini biliyorum.

Vegas ondan cevap almayı çok istese de odada makinelerin sesi yankılanıyordu sadece. Gözlerinden akan yaşları usulca sildi.

-Hani bana demiştin ya seni sevmekten çok yanında olmayı seviyorum diye... Biliyor musun bende seni sevmekten çok yanımda olmanı seviyorum... Sen yanımdayken kendimi çok güçlü hissediyorum ama sen olmazsan ben ben olmuyorum... Pete şimdi sen beni bırakıp gidersen olmaz... Eski benden bile beter olurum, o yüzden kal, benimle kal Pete...

Sevdiği adamın yanağına bir öpücük daha bıraktıktan sonra istemeyerekte olsa odadan çıktı. Görülmesi gereken bir hesabı vardı. İlk önce Pete ile ilgilenen hemşirelerin yanına geçti, en ufak bir değişiklikte kendisini aramalarını söyledikten sonra hastaneden çıktı. Arabasına bindi önce Pai ile görüşecek sonra sevgilisine bunu yapan kimse bedelini ödetecekti.

Büyük deponun önüne geldiğinde bir sigara yaktı ve ağır adımlarla içeri girdi. Pai deponun ortasında eli koku bağlı şekilde bir sandalyede oturuyordu. Vegas korkutucu bir sakinlikle yaklaştığı adamın önünde sigarasını yere atıp söndürdü.

-Neden yaptın bütün bunları?

-Vegaz Pete nerde, ben orada duydum silah sesi geldi ona... Ona bir şey olmadı değil mi?

-Kimsin sen? Hayatımıza girdiğinden beri her şey mahvoldu. KİMSİN SEN?

-Kim olduğumu Pete biliyor ve sana hiç bir şey anlatmayacağım bizimle ilgili.

-Sizinle ilgili?

Vegas duyduklarından sonra Painin yüzüne bir yumruk geçirdiğinde Pai yere savruldu.

-Ulan orospu çocuğu sen kimsin? Ulan  sen neyden bahsediyorsun adi herif!? Sevgilim orda can çekişiyor sen ne anlatıyorsun bana LAN!

-Pete... Pete'i mi vurdu? Gerçekten yaptı mı bunu Vegas?

-Pai seni zaten öldüreceğim, o yüzden kaçışın yok. Şimdi anlat kim yaptı bunları? Sen kimsin ve neden hayatımıza girdin?

-Ben...

-PETE'E BUNU KİM YAPTI?

-Baban... Onu baban vurdu Vegas.

-Ne?

Pai herşeyi anlattı Vegasa, duyduğu her kelime kulağında tekrar tekrar yankılanırken o sadece sevgilisini bu hale getiren adamı düşünüyordu. Babasını...

Başını geri doğru kaldırıp gözlerini kapattı, nefes almak zaman geçtikçe zorlaşıyordu.

-Vegas Pete iyi olacak mı?

-Olacak... Olacak Pai ama sen göremeyeceksin!

-Ne? Vegas bana bunu yapamazsın!

-Seni uyardım, beni tanımıyorsun dedim, bizden uzak dur dedim Pai... Bu sonu sen kendin istedin.

Vegas arkasını döndüğünde adamına bir işaret verdi. Painin ardından bağırması, yalvarması umurunda değildi ve duymuyordu zaten. Duyduğu tek el silah sesiyle Painin sesi kesildiğinde hiç tereddüt etmeden arabasına bindi ve yıllardır gitmediği eve gitmek için yola çıktı. Babasıyla nasıl yüzleşeceğini bilmiyordu. Ama hayatlarını bu hale getiren, sevgilisinin canını yakan kimseyi affetmeyeceği de bir gerçekti...

Bölüm Sonu🥰

Bir dahaki bölüm final olacak canımlar. Henüz nasıl bir final yapacağımı bilmiyorum.

Seviyorum sizi 🧡

SÖZ (VegasPete) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin