"sonum,sonun"

32 6 30
                                    

"Eger dediğin gibiyse Park sonum,sonun."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"Yeni rehber öğretmeni gördün mü?"

"Görmez olurmuyum! Ayakta boşaldım resmen!"

"Hadi ama kızlar ben daha çekiciyim"

"Seni görünce boşalmadığıma göre?"

"Geçen gece öyle demiyordun Sana? Noldu? Yarıda bırakmam zoruna gitti sanırsam?"

"Ne! Sana?"

"Onu takma Dahyun! Yalan yanlış konuşuyor"

"Tabii yalan yanlış"

Karşımdaki 3'lü gruba göz devirip yanımda ki Yuna'ya döndüm

"Ne diyor bunlar Yuna? Benim neden haberim yok!"

"Seni yanımda boşuna mı gezdiriyorum!"

"Özür dilerim Bayan Park"

"Yeni bir rehber öğretmen gelmiş;Park Jimin"

"Kimmiş bu Park Jimin?"

"25 yaşında,koreli,bekar ve sanırsam epey zengin! Neden bu işi yaptığını kimse bilmiyor. Hatta duyduğuma göre Müdür Bayan Kim bile ondan çekiliyormuş?!"

"Basit bir rehber öğretmenden neden çekiniyor acaba?"

Yuna'nın bana soran bakışlarını es geçerek okulun terasına doğru ilerledim.

Topuklu ayakkabımın çıkardığı sesler koridorda yankı yapıyor;gereksiz andavalların bakışları bana dönüyor ve kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.

Ne yalan söyleyeyim bu hoşuma gidiyordu

Gittikçe büyüyen gülümsemem ile terasta içeri girdim;bizimkilerin masasına doğru ilerledim..

Jen tırnaklarını Momo'ya yaptırıyor,

Yeji Lisa'ya yelpazeyi düzgün sallaması konusunda uyarı yağdırıyor,

Mina ise elinde ki son model tabletten çizim yapıyor,

Joy ise yeni aldığı çantasını hangi kombinle kullanacağını karar vermek için online gardırobunda dolaşıyordu.

Yuna sandelyemi çekince yavaşça masaya yerleştim çanta mi masaya koyup geldiğimi kızlara belli ettim.

Bakışları beni buldu,

"Hmm,sanırım birileri Yeni rehber öğretmenin geldiğini en son öğrendiği için sinirli?"

"Bazen grup yokmuş gibi davranıyorsun Chae

Haberi ilk ben öğrendim ve ilk işim gruba yazmak oldu"

"Tabi sen tenezzül edip gruba bakmadığın için bu haberi okulda ki eziklerden öğrenmiş oldun"

Jen ve Joy'un dediklerini görmezden gelerek bakışlarımı Yuna'ya çevirdim ne demek istediğimi anlamış olmalı ki hızlıca parmakları tablette bir şeyler aradı.

Gördüğüm fotoğrafla bakışlarım Mina'ya döndürdüm,

Kahkaham tüm terasta yankılanıyor Mina ve kızlar tek kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu.

###

///

Hiç bir karakter gerçek kişilikleri göz önünde bulundurularak yazılmamıştır.

Karakterler kitaplarda tekrar şekillenmiştir.

Hiç bir idole nefret yoktur.

///

Uyarıları yaptığıma göre gelelim asıl meseleye

Chae;gerçek ailesini küçükken kaybetmiş 6 yaşından 9 yaşına kadar yetimhanede sefil hayatı sürmüştür.

9 yaşında yetimhanede ki ergenlik dönemlerinde ki çocuklara madde satan bir adam tarafından evlat edinilmiş ve hayatını maf etmiştir.

Şimdi 17 yaşında bir lise öğrencisidir.
Üvey babasından gördüğü ve öğrendiği zalimliği çevresindekilere uyguluyor bununla kendini şımartıyor.

Gördüğü zalimliği aynı şekilde aktaran Chae,psikolojik sorunlar yaşayan, haplardan,hastanelerden,mezarlıklar-
dan ,kaçan üvey babasından nefret eden, tek gecelik ilişkiler yaşayıp mekan mekan gezen klasik zengin züppedir.

Kitap zorbalık içeren bir kitap o yüzden argo/küfür/kavga ve dahası bulunmaktadır!

Rahatsızlık duyanlar ve konuyu beğenmeyenler fici terk etsin!

Hatalarımı belirtmek için veya ilerde olmasını istediğiniz bir olay ya da bir fikir olursa mesaj atabilirsiniz:)

Not: şarkınin sözlerine dikkat edin:)

Not: şarkınin sözlerine dikkat edin:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CruelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin