45^ (3) Trip

122 15 147
                                    

Yazar

Chan sinirli bir şekilde çalışma odasından çıktı. Patronu sinirini bozmuştu.

Sakinleşmek amacıyla Seungmin'in yanına gidecekti. Yatak odasına çıkıp kapıyı yavaşça araladı.

Sevgilisi masa başındaydı. Fazlasıyla uykulu ve yorgun gözüküyordu.

Daha da sinirlendiğini hissetti Chan. Sert adımlarla sandalyede oturan minik bedenin yanına gitti.

Bir elini masaya dayayıp diğerini sevgilisinin omzuna koydu.

"Seungmin?"

"Hm?"

"Umarım ara vermen gerektiğinin farkındasındır."

"Ha, ne? Hayır, iyiyim ben."

Seungmin yerinde yayılıp başını atabildiği kadar geriye attı ve büyüğüne alttan bakmaya başladı. Büyüğü ona sinirli bakışlar atarken o yorgunca gülümsedi.

"Değilsin, hadi biraz uyu."

"Gerek yok Chan-ah..."

"Seungmin!"

Min başını normal bir pozisyona çevirdi. Elini tam kalemine atacaktı ki bir anda kendini Chan'ın kucağında buldu.

"Hey! İndir beni!"

"Hayır."

"Sana hayır!"

Chan sevgilisini yavaşça yatağa yatırıp üstünü örttü.

"Uyu tamam mı?"

Seungmin kalkmaya yeltenicekken Chan onu durdurdu.

"Banane! Yine kalkar masa başına geçerim!"

Chan oflayıp küçüğünün yanına yerleşti. Kollarını onun vücuduna sarıp sıklaştırdı ve bir ayağını bacaklarının üstüne attı.

"Chan-ah... Kalk lütfen, çalışmam gerekiyor."

"Üniversiteden mezun olmak için çalışırken de kendini böyle yormuştun. Şimdi izin vermeyeceğim. Sadece uyu."

Seungmin derin bir iç çekip kendini uykunun kollarına bıraktı.

~Akşam~

Seungmin

Uyandığım da saat akşam sekizdi. Yavaşça Chan'ın kollarından ayrılıp yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.

Lavabodan çıkınca Chan'ın uyanmış olduğunu gördüm.

"Günaydın..."

"Chan saat akşam sekiz."

"Ne? O kadar olmuş mu ya..."

"Evet oldu, biz şimdi gece nasıl uyuyacağız?"

"Film izleriz. Öyle uykumuz gelir."

Uykumun gelmeyeceğini biliyordum. Ama yine de onu kırmayıp onayladım.

Bir korku filmi açıp izlemeye başladık. Film başta normal gidiyordu ama dakikalar ilerledikçe ben altıma sıçacak gibi oluyordum.

Chan bu halimi fark edip kahkahalara boğuldu. Kendini durduramıyordu.

(Aklıma 3Racha'nın canlı yayını geldi Changbin'le baya dalga geçmişlerdi Changbin kendini ben Dwaekki'yim diye savunuyordu ahshhsshshsjajs)

Ona trip atmaya başladım ve kollarımı önümde birleştirdim.

Yavaş yavaş filmin sonuna geliyorduk. Kahkahasını dindiren Chan uyuya kalmıştı.

Kaos.. [ChanMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin