30

17 4 2
                                    

Ґалаган та Клеріван сиділи один навпроти одного. Що здивувало першого, так це те, що Клеріван запросив його зайняти найкраще місце.

Збентежено, але Ґалаган все ж сів у м'яке крісло, на яке вказав Клеріван, а тоді заговорив пересохлими губами:

- Знаю, ви найближчим часом будете доволі зайнятим, але я прийшов до вас за порадою.

- Вам не обов'язково було приходити до мене особисто, ви могли просто викликати мене до головного офісу Д'юраку.

- Це не стосується справи текстилю з корою. Мені необхідна порада стосовно моєї власної справи.

Власна справа Ґалагана Ломбарді. Ці слова викликали у ньому змішані почуття.

Слова «справа» та «Ґалаган», що завжди насолоджувався читанням книг в якомусь закутку маєтку, не підходили одне одному. Зрештою, навіть останній проєкт з тканиною з корою був довірений йому проти волі.

Але тепер він хотів започаткувати власну справу.

Клеріван подумав, що, можливо, йому варто переглянути свої висновки щодо Ґалагана.

- Не знаю, чим зможу допомогти, але можете сміливо поділитися зі мною своїми думками.

Щиро кажучи, був би це хтось інший, Клеріван просто відмахнувся б, кажучи, що йому бракує вільного часу на консультації. Але чомусь він подумав про Флорентію, і це змусило його передумати.

А Ґалаган, мов не очікуючи такої відповіді, здивовано вирячив очі. Побачивши його сумнів та збентеження, Клеріван спокійно сказав:

- Але це не означає, що у мене є весь час світу, Ґалагане.

- Ах, звісно! Перепрошую. Тож, я думав щодо...

Прочистивши горло, Ґалаган взявся вдумливо пояснювати свій план. Цього разу його пояснення були більш послідовними, ніж ті, які він надав зранку Флорентії. Але воно все одно було великим, тож говорив Ґалаган доволі довго.

Коли Ґалаган закінчив, в горлі у нього стояв клубок, але, мов не усвідомлюючи цього, він нервово спостерігав за реакцією Клерівана.

Той нічого не казав.

Це нажахало Ґалагана.

Невже все дуже погано? Настільки, що й сказати нічого?

Через кілька моментів тиші, коли Ґалаган вже розчаровано втиснув голову в плечі, Клеріван раптом мовив:

В цьому житті я стану ВолодаркоюWhere stories live. Discover now